به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۲۹۵۵۸۲

نکند رئیس‌جمهور احمدی‌نژاد است؟

نکند رئیس‌جمهور احمدی‌نژاد است؟
گروه سیاسی: یك فعال رسانه‌ای  به حضور وزرای دولت احمدی نژاد در کابینه رئیسی واکنش نشان داد و در کنایه‌ای خطاب به رئیس دولت سیزدهم گفت: نکند رئیس جمهور واقعی احمدی نژاد باشد؟!
محمد مهاجری در کانال تلگرامی خود نوشت:مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد. من هم نگران نفوذ در دولت سیزدهم هستم. روزهای اول اینطوری نبودم اما حالا.... اما حالا نه حرف و حدیث های در گوشی، که بعضی انتصاب ها از اتفاقاتی حکایت می کند که آدم ترس برش می دارد. انتخاب ١٠ عضو کابینه رئیسی از میان وزرا و معاونان وزیران دولتهای نهم و دهم به خودی خود مهم نیست. بعضی از آنها اتفاقا کارآمد و پاکدست اند. بحث بر سر تک مهره ها نیست. حرف بر سر مهره چینی هایی است که در قالب یک حرکت نرم و بی صدا اما سریع، دارد تا عمق جان دولت آقای رئیسی رسوخ می کند.
بعضی از این افراد، در دوره احمدی نژاد چاکر و مخلص و فریفته او بوده‌اند و حالا رخت شان را عوض کرده‌اند و به اسمهای قلابی خودشان را جا می‌زنند.نگرانم که آقای رئیسی از این بازی پنهان بی‌خبر باشد و روزی چشم باز کند و ببیند رئیس جمهور واقعی احمدی نژاد است .همان فردی که پایش را روی دوش نظام گذاشت و بالا رفت و سپس به همه چیز پشت پا زد. نمی دانم چه جوابی وجود دارد به این پرسش که: اگر قرار است همان تفکر و شیوه احمدی‌نژادی در ارکان دولت لانه کند، چرا آقای رئیسی آمده ؟ خب خود احمدی‌نژاد برگردد بهتر نیست؟ حق بدهیم به هرکس که نگران است.
برچسب ها: دولت سیزدهم

سالک
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ۱۴:۴۴
احمدی نژاد همیشه در کنار انقلاب و مردم بوده است . (377162)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۷/۰۱ ۱۱:۴۴
عریضه ای پر از دروغ و دورویی (377183)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها