به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۲۹۵۶۰۴

مشخصات گوشی جدید و ارزان موتورلا فاش شد

مشخصات گوشی جدید و ارزان موتورلا فاش شد
گروه فناوری:مشخصات موبایل ارزان قیمت و جدید شرکت موتورلا فاش شده است. طبق گزارش ها این دستگاه نمایشگر ۶.۵ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتز خواهد داشت.موتورلا فرمول ساده ای برای دستیابی به موفقیت دارد. این شرکت به جای فعالیت در بازار موبایل‌های رده بالا و به چالش کشیدن اپل و شرکت‌های دیگر، روی موبایل‌های ارزان قیمت و میان رده تمرکز کرده و محصولاتی با طیف قیمتی وسیع عرضه می‌کند.
 
هرچند درآمد چنین محصولاتی خیره کننده نیست اما میزان فروش جهانی دستگاه‌ها در حال رشد است و اکنون به حدی رسیده که سودآوری مالی برای شرکت تولید کننده دارد.در همین راستا به نظر می‌رسد موبایل موتو ای ۴۰ این شرکت بسیار پرفروش باشد، هرچند قیمت آن از نسخه پیشین (ای ۲۰) بیشتر خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره عرضه این موبایل در آمریکا وجود ندارد. اما اگر قرار باشد دستگاه در آینده نزدیک در بازار مذکور عرضه شود، بهای آن اندکی بالاتر از موتو ای با نمایشگر ۶.۲ اینچی و تراشه اسنپ دراگون ۶۳۲ است که به قیمت ۱۵۲ دلار عرضه شده بود.

طبق گزارش‌ها موتو ای ۴۰ دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی مکس ویژن با رفرش ریت ۹۰ هرتز است. پیش بینی می‌شود دوربین‌های این دستگاه نیز قدرتمند باشند. این دستگاه ۳ دوربین پشتی خواهد داشت که یکی از آنها ۴۸ مگاپیسکل است.پیش بینی می‌شود پردازشگر این دستگاه ۸ هسته‌ای باشد و در آن ۴ گیگابایت RAM و باتری ۵ هزار میلی آمپری به کار رفته باشد.
برچسب ها: موتورلا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها