به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۲۹۵۶۰۸

طارمی در ترکیب منتخب هفته لیگ پرتغال

گروه ورزشی: مهدی طارمی پس از درخششی که در دیدار برابر موریرنسی داشت و 2 گل به ثمر رساند، در ترکیب منتخب هفته ششم لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.
طارمی در ترکیب منتخب هفته لیگ پرتغال
پورتو در دیدار ابتدای هفته برابر موریرنسی با نتیجه قاطع و پر گل 5 بر صفر، به رقبایش نشان داد که یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل است. مهدی طارمی مهاجم ایرانی آبی و سفیدهای بندرنشین نیز در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و عنوان بهترین بازیکن میدان را تصاحب کرد.
طارمی در این مسابقه آغازگر روند گلزنی های تیمش بود. او در دقیقه 34 پس از یک حرکت خوب و جا گذاشتن مدافعین حریف، درون محوطه جریمه سرنگون شد و یک خطای پنالتی به سود پورتو کسب کرد. خود طارمی پشت این توپ قرار گرفت و آن را وارد دروازه کرد. او در دقیقه 71 و پس از یک دریبل جالب و عبور دادن توپ از بالای سر دروازه بان موریرنسی، گل چهارم تیم و دوم خودش را به ثمر رساند.
طارمی پس از اینکه عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد، حالا با کسب نمره خوب 8.1 در ترکیب منتخب بهترین بازیکنان هفته ششم لیگ برتر پرتغال قرار گرفته است. وب سایت goalpoint که در پایان هر هفته ترکیب منتخبی از بهترین بازیکنان لیگ برتر پرتغال را منتشر می کند، پس از لوئیس دیاز که نمره 8.2 را کسب کرده، طارمی را در رده دوم مشترک بهترین بازیکنان هفته ششم قرار داده است. 
این وب سایت درخصوص علت حضور طارمی در ترکیب منتخب هفته نوشته است: ما ترکیب هفته را با بازیکن دیگری از پورتو بستیم. طارمی برای دریافت جایزه بهترین بازیکن میدان در دراگائو، با لوئیس دیاز دوئل داشت و اینکه بازیکن ایرانی برنده شد، تعجب آور نبود. زدن 2 گل و همچنین 4 شوت، 6 پاس هجومی ارزشمند و همچنین 9 حرکت با توپ در محوطه جریمه، 3 دریبل کامل، 3 تلاش برای گلزنی و 3 دوئل موفق خلاصه عملکرد مهدی است.
پورتو که اکنون با 14 امتیاز در رده دوم لیگ برتر پرتغال قرار دارد، روز جمعه در خانه ژیل ویسنته به مصاف این تیم می رود تا خود را برای دیدار حساس سه شنبه شب برابر لیورپول در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آماده کند. هواداران پورتو امید زیادی دارند تا طارمی بتواند مقابل مدافعین سرسخت لیورپول، گلزنی کند.
 
برچسب ها: پورتو مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها