به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۲۹۵۶۴۴
حکم ۵۰ میلیون تومانی جریمه سرمربی استقلال؛

فرهاد مجیدی ممنوع الکار شد!

گروه ورزشی: سرمربی استقلال با ممنوعیتِ مشروط به فعالیت در حوزه فوتبال مواجه شده است.
فرهاد مجیدی ممنوع الکار شد!
 کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جدیدترین آرای خود را در شرایطی اعلام کرد که نام فرهاد مجیدی در بند اول اطلاعیه‌اش دیده می‌شود و در آن عنوان کرده سرمربی استقلال با ممنوعیت فعالیت در حوزه فوتبال مواجه شده است.
سایت فدراسیون فوتبال در شرایطی این رای از کمیته اخلاق را به همراه آرای سنگین دیگری منتشر کرده که هیچ دلیل مشخصی برای ممنوعیت فعالیت فرهاد مجیدی اعلام نکرده و تنها به اعلام خبر محرومیت و جریمه مالی وی بسنده کرده است.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در بخشی از حکم امروز خود آورده است: «فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکان‌پذیر خواهد بود.»
مشابه این رای سنگین برای فرهاد مجیدی، دقیقا در بند دوم اطلاعیه فدراسیون فوتبال برای محمد علی‌نژاد، بازیکن فصل گذشته آلومینیوم اراک که در نقل و انتقالات نیم‌فصل به مس کرمان پیوست نیز آمده و دلیل مشخصی برای ممنوعیت کار این بازیکن هم اعلام نشده است.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بدون کوچک‌ترین توضیح درباره خبر ممنوع الفعالیت کردن فرهاد مجیدی، عنوان کرده این مربی فقط در صورتی می‌تواند به فعالیت‌اش در حوزه فوتبال بپردازد که از این کمیته تاییدیه بگیرد و با این شرایط یعنی سرمربی استقلال از امروز نمی‌تواند در تمرینات هم شرکت کند.
تمرینات پیش‌فصل استقلال در روزهای اخیر برگزار شده صبح امروز هم با حضور مجیدی صورت گرفت، اما حالا بازیکنان و اعضای این تیم با خبر شوکه کننده‌ای مواجه شده‌اند ولی در غیاب مجیدی، دستیارانش ازجمله پین، مربی خارجی آبی‌ها به کار با بازیکنان می‌پردازند.
البته با توجه به اطلاعیه‌ای که کمیته اخلاق منتشر کرده، به نظر می‌رسد در صورتی که فرهاد مجیدی ۵۰ میلیون تومان جریمه را به این کمیته پرداخت کند، مجددا اجازه فعالیت خواهد داشت و به تمرینات آبی‌ها برمی‌گردد.
حال باید دید احمد مددی که مشخص نیست الان در پست مدیرعاملی باشگاه استقلال حضور دارد یا پس از استعفاء در این حوزه فعالیتی نمی‌کند، به خبر ممنوعیت کار فرهاد مجیدی واکنش نشان خواهد داد یا از کنار آن عبور خواهد کرد.
برچسب ها: فرهاد مجیدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها