به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۲۹۵۶۹۲

تعمیرات، سرویس و نگهداری یوپی اس های فاراتل

گروه کسب و کار: دستگاه یوپی اس دستگاهی الکترونیکی ای می باشد که به منظور تامین دائم انرژی برای دستگاه های مصرف کننده طراحی شده است. این دستگاه به اختلالات موجود در شبکه و قطع و وصل برق بسیار حساس می باشد بنابراین به دلیل حساسیت بالای این دستگاه به قطعی و نوسانات برق از آن در مجموعه های درمانی و بیمارستانی، مخابراتی، کامپیوتری و ... استفاده می شود.
یوپی اس ها می توانند برای حفاظت رایانه شخصی معمولی در محدوده از چند صدولت آمپر و برای مراکز بزرگی از جمله مراکز مخابراتی و صنعتی و رایانه ای تا چند میلیون ولت آمپر طراحی و ساخته شده و به بازارعرضه شوند. دستگاه یوپی اس دارای باتری می باشد که وجود این باتری در دستگاه باعث می شود در صورتی که جریان برق قطع شود وظایف یوپی اس به درستی ادامه پیدا کند بنابراین یک یوپی اس بدون باتری هیچ وقت درست کار نمی کند. باتری یو پی اس وظیفه ی ذخیره ی انرژی برق را بر عهده دارد و در زمانی که برق قطع می باشد جریان برق مورد نیاز را فراهم می کند.

محصولات یو پی اس فاراتل

این باتری ها از نظر طول عمر در سه نوع مدل تولید می شوند که شامل موارد زیر می باشند:
•    طول عمر زیاد
•    طول عمر متوسط
•    طول عمر کم
یوپی اس ها به دو صورت انلاین و افلاین می باشند. که تفاوت این دو باهم این است که یوپی اس انلاین نوسان و ولتاژ های بالا را مدیریت می کند و در صورت قطعی برق فقط به دستگاه هایی برق دهی می کند که ولتاژ آن را تنظیم می کند. ولی یوپی اس افلاین با برق کار می کند و انرژی دستگاه را به صورت اتوماتیک تامین می کند. باتری یوپی اس بین ۵ تا ۱۵دقیقه می تواند برق را ذخیره کند. ممکن است بسیاری این تفکر را داشته باشند که برای ذخیره برق بیشتر بهتر است از باتری یوپی اس خارجی استفاده کنیم که نسبت به زمان و ولتاژ های مختلف متفاوت می باشد اما یوپی اس فاراتل یکی از بهترین برند های داخلی می باشد که دارای کیفیت بالایی می باشد.

یوپی اس های فاراتل
این شرکت در ۲۷ خرداد ماه ۱۳۵۲ به صورت رسمی تاسیس ش. شرکت فاراتل توانسته انواع یوپی اس های محافظتی لوازم الکترونیک تجاری، خانگی، اداری و خدماتی را در مقابل نوسانات و قطع برق تولید و تهیه نموده و با تامین برق دائم و بدون وقفه علاوه بر حفاظت تجهیزات سخت افزاری  می تواند حجم عظیمی از ذخایر اطلاعاتی را بر روی انواع حافظه های الکترونیکی نگهداری کند.
این شرکت اطلاعات و اموزش های لازم را به مشتریان در جهت استفاده صحیح از دستگاه خریداری شده و بهره مندی از آن و همچنین ارائه خدمات با کیفیت و رفع مشکلات احتمالی پس از نصب شامل خدمات تعمیر، سرویس و پشتیبانی محصولات و تامین قطعات یدکی باتری را در اختیار افراد قرار می دهد. شرکت فاراتل با هدف بهترین خدمات سرویس و پشتیبانی در کمترین زمان ممکن و دارا بودن بیش از ۸۰ نماینده خدمات پس از فروش در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.
همچنین این شرکت بر پایه تجربه در زمینه تولید، تعمیر و تامین قطعات یدکی دستگاه های یوپی اس تامین قطعات کلیه محصولات خود رو به مدت حداقل ۵ سال متعهد می باشد. در اخر شرکت فاراتل یک مجموعه صنعتی با شبکه گسترده تامین کنندگان نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد که به منظور ارتقاء سطح علمی و دانش فنی نمایندگی های خود اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای آنها در نظر گرفته است.

مشکلات خرابی یوپی اس ها
مشکل خرابی یوپی اس و وسایل الکتریکی معمولا یک امر بدیعی است و با بالا رفتن طول عمر یوپی اس مشکل است این مشکلات نیز بیشتر شوند اما اگر در نگهداری از یو پی اس ها نکاتی را رعایت کنید باعث می شود مشکلی به وجود نیاید و طول عمر دستگاه یو پی اس افزایش یابد. موردی که باید توجه داشته باششیثد این است که اگر از تمام توان یو پی اس استفاده نشود طول عمر آن افزایش می یابد. مورد دیگری که در نگهداری از یو پی اس باید رعایت کنید شرایط نگهداری از آن است. برای این کار باید شرایط مناسبی فراهم کنید و دما، رطوبت وهوای مناسب با یو پی اس باشد. از موارد دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار است بررسی و مراقبت دوره ای یو پی اس می باشد که باعث افزایش طول عمر مفید یوپی اس می شود.

تعمیرات یوپی اس فاراتل
تعمیرات یوپی اس های فاراتل و باتری یوپی اس توسط کارشناسانی صورت می گیرد که علاوه بر اینکه تحصیلات آکادمیک (الکترونیک و برق صنعتی( خود را گذرانده اند، دارای تجربه چند ساله تعمیرات انواع یوپی اس از جمله یوپی اس فاراتل نیز هستند.
اگر  می خواهید با هزینه ی مناسب وضعیت یو پی اس خود را بهبود دهید و آن را ارتقا دهید بهترین راه برای تعمیر و سرویس منظم  یو پی اس می باشد که از آسیب دیدن جدی دستگاه شما جلوگیری می کند.

عیوب متداول در تعمیر یوپی اس فاراتل
1.    یوپی اس ممکن است نتواند چندین دستگاه را باهم پشتیبانی کند
2.    یوپی اس ممکن است خود به خود خاموش شود
3.    حرارت زیاد روی یوپی اس و خاموش شدن دستگاه یوپی اس
4.    یوپی اس شارژ نمی شود
5.    خاموشی زود به انگام و نگه نداشتن شارژ در باتری
6.    صربه خوردن یوپی اس و روشن نشدن آن
7.    شکستگی ال سی دی و تعویض صفحه نمایش یوپی اس
8.    تعمیر یوپی اس آب خورده
9.    سوکت شارژ اسیب دیده است و یوپی اس را شارژ نمی کند
10.    علامت هشدار یوپی اس روشن است

یو پی اس فاراتل | نمایندگی رسمی یو پی اس های شرکت فاراتل / Faratel Corp

سرویس یوپی اس فاراتل
نگهداری مناسب و سرویس کردن به موقع یو پی اس های فاراتل هم باعث افزایش عمر مفید یو پی اس و هم باعث بهبود عملکرد دستگاه یو پی اس می شود که مدت زمان خارج از مدار را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.
با توجه به موارد گفته شده سرویس کردن منظم و به موقع یو پی اس مزایای بسیاری دارد که عبارتند از:
•    سرویس و نگهداری دستگاه در زمان های منظم
•    نیازی به پرداخت هزینه توسط مشتری در هر درخواست وجود ندارد
•    تمامی اطلاعات دستگاه یو پی اس در هر سرویس ثبت می شود
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها