به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۲۹۵۶۹۴

آموزش آرایشگری مردانه در آموزشگاه شفیع رسالت

گروه کسب و کار:
قصد ورود به حرفه آرایشگری مردانه را دارید و قبل از هر اقدامی عملی به خوبی می دانید که این حرفه یک مهارت کاملاً تخصصی است. لذا هرگز نمی توانید بدون کسب مقدمات کافی در آموزش آرایشگری مردانه، چنین کسب و کاری را برای خود راه اندازی کنید. پس برای مقدمات امر باید زمینه جدی در آموزش آرایشگری مردانه را فراهم آورید.
در این بین سوال کلیدی آن است که نقطه شروع آموزش آرایشگری مردانه چه چیز است؟ در واقع قرار است این حرفه را چگونه آغاز کنیم؟ آیا الزاماتی مد نظر وجود دارد؟ و یا اینکه باید دست به کار باشیم و در محیطی آمیخته با کسب مهارت های تجربی، تسلط خود را بر این حرفه فراهم آوریم؟
آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت یکی از شناخته شده ترین و بهترین آموزشگاه های آرایشگری است. این مرکز با داشتن کادری مجرب و حرفه ای برای آموزش از مربیان سازمان فنی و حرفه ای، آماده ارائه بهترین آموزش های آرایشگری مردانه در همه رشته ها برای شما  آقایان گرامی است.

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت
چطور یک آرایشگر شوم تمام نکات کلیدی و مهارت های لازم
به هر ترتیب اگر به شغل آرایشگری مردانه علاقه دارید، باید خودتان را برای کسب مهارت های حرفه ای در این کسب وکار آماده سازید و در این بین داشتن یک نگاه جدی در پرداختن به آموزش آرایشگری مردانه از هر اقدام دیگری موثرتر است.

آغاز آموزش آرایشگری مردانه در نگاه سنتی
همه می دانیم که آرایشگری مردانه شغلی تماما درگیر با مهارت ‌های تخصصی است. پس باید در جوار یک استاد این مهارت را کسب کنیم. نگاه سنتی برای کسب مهارت های کافی در آرایشگری مردانه، ماندن به صورت یک شاگرد و یا وردست در نزدیک آرایشگر کاربلد است.
اگر راهی هر یک از سالن های آرایشگری مردانه باشید، احتمالا متوجه یک یا چند وردست در کنار استاد کار آرایشگری هستید. کسانی که غالباً جوان سال هستند و از همین حالا فکر آینده شغلی خود را کرده، قصد دارند تا با وردستی در کنار یک استاد آرایشگری مردانه، فوت و فن کار را یاد بگیرند.
اما این ماجرا در نقطه شروع آموزش آرایشگری مردانه، بسیار سخت و زمانبر است و در نهایت نمی ‌تواند دیدی جامع و کاملاً حرفه‌ای برای هنرجو به وجود آورد. احتمالاً در یک سالن آرایشگری مردانه طیف کاملی از انواع اصلاح مو مردانه و اصلاح صورت اتفاق می ‌افتد.
اما لزوما این جریانات منجر به کسب مهارت بالا برای هنرجویان نمی ‌شود. سالن آرایشگری مردانه محل کسب و کار است و هیچ یک از مشتریان علاقه ندارند تا موهای خود را کانون کسب مهارت های یک هنرجوی تازه کار کنند. به این ترتیب با وردستی در کنار استاد کار، تنها چند سالی را بدون کسب مهارت های سطح بالا سپری خواهید کرد.
لذا ظاهراً نمی ‌توانیم ماندن در یک سالن آرایشگری مردانه و تماشای دستان ماهر استاد کار را به عنوان نقطه شروع آموزش آرایشگری مردانه در نظر بگیریم. برای آغاز راه بهتر است در همان قدم اول حرفه ای باشیم و با حضور در یک آموزشگاه آرایشگری مردانه فارغ از هر فشار و استرسی تحت نظارت مربیان کاربلد مهارت های سطح بالا را کسب کنیم.

در آغاز به کار آرایشگری مردانه حرفه ای باشید
برای آنکه بتوانید به عنوان یک آرایشگر مردانه صاحب سالن تخصصی خودتان شوید، باید مجوزهای لازم را کسب کنید. قبول شدن در آزمون آرایشگری مردانه اصلی ‌ترین بند در کسب اجازه برای ورود به این حرفه می باشد. اما قبول شدن در آزمون آرایشگری مردانه، ماجرای ساده ای نیست. در این آزمون از شما می خواهند که به مانند یک استاد کار آرایشگری از تمام مدل موها بدانید، با تمام ابزارها آشنا باشید و مهارت های تخصصی در کار با آنها را کسب کرده باشید. سبک آزمون، شفاهی و عملی است که به هیچ حالت ساده برگزار نمی شود.
کسانی که دید حرفه‌ای تری بر کسب مهارت های آرایشگری پیدا کرده ‌اند، بهتر و موفق تر می توانند از پس این آزمون چالش برانگیز برآیند. برای رسیدن به این دید حرفه ای لازم است تصمیمی حرفه ای گرفته باشید و با حضور در یک آموزشگاه آرایشگری مردانه(شفیع رسالت) مقدمات کافی و مطمئن در کسب مهارت های لازم برای قبول شدن در آزمون آرایشگری مردانه و در امتداد آن موفقیت های شغلی را فراهم کنید. قطعاً نقطه شروع در آموزش آرایشگری مردانه، حضور حرفه‌ای در فضای آموزشی یک آموزشگاه معتبر می باشد. اما در این آموزشگاه ها قرار است چه چیزهایی را یاد بگیرید؟ کسب مهارت ها در چنین دوره هایی متکی بر آموزش چه ترفندها و یا مهارت هایی است؟

آنچه در دوره های آموزش آرایشگری مردانه وجود دارد
نقطه شروع در آموزش آرایشگری مردانه، آشنایی کامل با مهارت‌ها، فضای کار و قواعد آرایشگری است. برای این منظور هر کارآموز جدیدی که قصد گذراندن دوره ‌های مقدماتی را دارد، باید از دوره آموزش پیرایش مردانه درجه ۲ کار خود را آغاز کند.
در دوره آموزش پیرایش مردانه درجه ۲ کلیت مفاهیم بر آشنایی کارآموز با محیط کار، کسب مهارت های پایه و سعی در افزایش قدرت دستان کارآموز برای پذیرش ابزارهای گوناگون آرایشگری است. در این دوره‌ ها کارآموز با محیط کار سالن های آرایشگری مردانه آشنا می شود، از قوانین بهداشتی تا رعایت اصول حرفه‌ای در چیدمان تجهیزات سالن های آرایشگری مردانه مطلع شده و در کنار کسب چنین اطلاعاتی، دانش کافی از انواع ابزارهای متداول در آرایشگری مردانه را کسب خواهد کرد.
در نقطه شروع آموزش آرایشگری مردانه، آشنایی با ابزارها و مواد تخصصی مد نظر قرار می ‌گیرند. البته این آشنایی باید بسیار فراتر از یک مشاهده ساده باشد. در این آشنایی قرار است کارآموز نحوه استفاده صحیح از انواع ابزارها را فرا گرفته و اصول استفاده از مواد تخصصی آرایشگری مردانه را بداند و در باب ضدعفونی کردن درست تجهیزات و محیط سالن آرایشگری مهارت های کافی را کسب کرده باشد.
 
آموزش آرایشگری مردانه
 
دوره‌های پیرایش مردانه، مقدمه آغاز کسب و کار آرایشگری
یکی از نکات کلیدی برای آغاز به کار در حرفه آرایشگری آن است که بتوانید به سرعت و با کمترین دردسر و البته به راحتی مجوز تاسیس سالن آرایشگری خود را کسب کنید. در حال حاضر داشتن یک مدرک معتبر که معرف پایان دوره آموزش پیرایش مردانه درجه ۲ باشد، برای اخذ مجوز تاسیس یک سالن آرایشگری مردانه کفایت می‌‌کند.
لذا بهترین و ساده ترین راه برای آنکه بتوانید کسب و کار آرایشگری خود را آغاز کنید، حضور در یک دوره آموزش آرایشگری درجه ۲ می باشد. این می تواند اولین و البته مطمئن ترین قدم در آغاز به کار آرایشگری مردانه باشد.

درامد آرایشگری مردانه 
درآمد آرایشگری مردانه در ایران نیز اگر میخواهید  از طریق آرایشگری به سرمایه بالا دست یابید، نیاز است تا حرفه ای باشید. برای این مورد در گام اول می بایست دوره های آرایشگری را در مراکز معتبر پشت سر گذاشته و مدارک عالی نیز کسب نمایید. در گام بعدی بسیار اهمیت دارد تا دوره های کارورزی را در سالن های اجاره ای سپری نموده و مهارت لازم را به دست آورید. در انتهای با به دست آوردن سرمایه لازم، آرایشگر می تواند سالن زیبایی خود را افتتاح کرده و اقدام به کسب درآمد نماید.
در ایران یک آرایشگر متوسط که دوره های تخصصی را نیز پشت سر نگذاشته است، می تواند در حدود 4 الی 5 میلیون تومان به صورت ماهانه کسب درآمد نماید. حال هر اندازه که تخصص وی در رشته های خاص همانند میکروپیگمنتیشن، پاکسازی صورت و غیره بیشتر باشد، قطعا درآمد بالا تری نیز به دست می آورد.در ایران 4 فاکتور مهم بر روی کسب درآمد از طریق رشته آرایشگری موثر است.

این 4 مورد به صورت زیر دسته بندی می شوند:
•    میزان تحصیلات آکادمیکی آرایشگر  
•    میزان تخصص و مهارت آرایشگر  
•    محل کسب و کار و منطقه تجارت
•    تعداد مشتریان آرایشگاه


اگر شخصی بتواند به هر 4 مورد دست یابد، در این صورت درآمد بیش از 10 میلیون تومان در ماه را می توان برای وی متصور گردید.
 
آموزش آرایشگری مردانه
 ویژگیهای یک آرایشگر حرفه ای را بشناسید
کارآموز در مسیر این دوره ها تسلط کافی بر کوتاه کردن مو در کار با شانه و قیچی، ساختارمو و البته ماشین دست پیدا می کند، به فوت و فن اصلاح صورت با تیغ مسلط شده، اصول درست سشوار کشیدن موها در مدل های متنوع را فرا می‌ گیرد و در گام های تکمیلی از هنر اتوکشی مو مطلع می ‌شود و حتی می‌ تواند درک عینی در ایجاد انواع مدل موهای پایه، کلاسیک، فانتزی و حتی مد روز داشته باشد.
در شفیع رسالت آموزش ها به صورت عملی و کاملا کاربردی جهت ورود به بازار کار و کسب درآمد برنامه ریزی شده و تا زمان فراگیری کامل ادامه خواهد یافت. میزان رضایت بالا و ورود اکثر هنرجویان ما به بازار کار، کارنامه کاری شفیع رسالت را درخشان می کند. اگر برای گذراندن بهترین دوره آموزش آرایشگری آماده هستید، ثبت نام آنلاین انجام دهید و یا بامشاورین ما تماس بگیرید.
09127196065 - 09127274674
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها