به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۲۹۵۷۰۲

ممانعت از حضور استقلالی‌ها در محل تمرین

گروه ورزشی: تمرین صبح امروز استقلال با یک مشکل جدی مواجه شد که همکاری مدیرعامل سابق باشگاه را به همراه داشت.
ممانعت از حضور استقلالی‌ها در محل تمرین
 تیم فوتبال استقلال این روزها درگیر مسائل و حواشی زیادی است که آخرین آن صبح امروز و در جریان برگزاری تمرین صبحگاهی آبی‌پوشان رخ داد. در شرایطی که هنوز ذهن‌ها معطوف حکم عصر روز گذشته کمیته اخلاق و محرومیت پر حرف و حدیث فرهاد مجیدی بود، خبر رسید که استقلالی‌ها از ورود به مجموعه انقلاب برای برگزاری تمرین منع شدند.
این خبر روی خروجی سایت باشگاه استقلال قرار گرفت و اعلام شد مسئولان مجموعه ورزشی انقلاب اجازه تمرین در زمین چمن این مجموعه را به آنها نمی‌دهند.
کانال رسمی باشگاه استقلال هم در این خصوص نوشت:
در حالی که قرار بود تمرین صبح امروز تیم فوتبال استقلال در مجموعه انقلاب برگزار شود، ماموران این مجموعه مانع از ورود تیم استقلال به مجموعه تا این لحظه شده‌اند.
این مشکل در شرایطی رخ داده که استقلال اوضاع مدیریتی مشخصی ندارد و پس از اینکه چند روز از استعفای احمد مددی می‌گذرد، هنوز مدیرعامل جدید باشگاه معرفی نشده و این بلاتکلیفی هم در امور استقلال و مشکلات ایجاد شده نقش بسزایی دارد.
علاوه بر این، حضور فرهاد مجیدی در محل تمرین امروز آبی پوشان هم با توجه به حکم روز گذشته کمیته اخلاق جالب توجه بود و به نظر می‌رسد مشکل سرمربی استقلال برطرف شده باشد.

photo_2021-09-23_10-28-42

در نهایت با پیگیری مسئولان باشگاه استقلال و مساعدت مدیریت مجموعه انقلاب این مشکل برطرف شد و استقلالی‌ها توانستند وارد محل تمرین شوند.
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از حل مشکل ورود تیم استقلال به مجموعه انقلاب، گفت: از آقای امیر حسین فتحی مدیر محترم مجموعه انقلاب بابت حل این مشکل کمال تشکر را دارم. ایشان بعد از بروز مشکل، هماهنگی‌های لازم را جهت حل موضوع انجام دادند.
در نهایت تمرین صبح‌گاهی آبی پوشان با بیش از یک ساعت تاخیر آغاز شد:

photo_2021-09-23_11-18-20
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها