به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۲۹۵۸۰۲

بارش باران های رگباری در 8 استان کشور

بارش باران های رگباری در 8 استان کشور
گروه جامعه: کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.به گزارش ایلنا، امین حسین نقشینه گفت: امروز و فردا در برخی نقاط از شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افزایش ابر و گاهی بارش باران به صورت رگبار و رعدوبرق و افزایش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همین شرایط یکشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و دوشنبه در شرق اردبیل و گیلان و مازندران رخ می‌دهد سه شنبه در برخی نقاط از شمال غرب و سواحل دریای خزر افزایش ابر و بارش باران خواهیم داشت. امروز افزایش سرعت وزش باد در شمال غرب را شاهد خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: یکشنبه برای شمال شرق و جنوب غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش سرعت باد رخ می‌دهد. همچنین این پدیده روز دوشنبه در نوار شرقی کشور هم رخ خواهد داد که می‌تواند موجب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد بشود. از بعدازظهر امروز تا روز یکشنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد شد. از اواخر وقت روز شنبه تا دوشنبه خلیج فارس هم مواج و متلاطم خواهد بود.

نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: برای تهران هم طی سه روز آینده آسمان صاف و آفتابی خواهد بود. بیشینه دمای تهران امروز در مهرآباد به سی و سه درجه می‌رسد و در شمیرانات به سی و چهار درجه خواهد رسید. کمینه دمای تهران بیست و سه درجه برای مهرآباد و بیست درجه برای شمیرانات پیش بینی می‌شود.
برچسب ها: هواشناسی بارندگی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها