به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۲۹۵۸۷۴

آبراهام: اینجا همه درباره دربی رم حرف می‌زنند

گروه ورزشی: تامی آبراهام، مهاجم رم، می‌گوید که از زمان حضورش در این شهر همه درباره دربی برابر لاتزیو صحبت می‌کنند.
آبراهام: اینجا همه درباره دربی رم حرف می‌زنند
 بازیکن سابق چلسی موفق شد در دیدار شب گذشته تیمش برابراودینزه تک گل بازی را به ثمر رسانده و سه امتیاز را برای رم به ارمغان بیاورد. آنها در نیمه اول تسلط کاملی بر توپ و میدان داشتند و دو ضربه هنریک میخیتاریان و نیکولو زانیولو نیز به تیر دروازه برخورد کرد.
آبراهام پس از سوت پایان بازی با اشاره به شکست 2-3 هفته قبل برابر هلاس ورونا به دی ای زد ان گفت:« فکر می‌کنم پس از یک شکست بهترین راه همین دیداری بود که امروز انجام دادیم تا به هواداران نشان دهیم که از این باخت متاسف هستیم. عملکرد خوبی داشتیم. ما باید خیلی خوب دفاع می‌کردیم که کار دشواری بود و باید از پسرها بابت تمام تلاشی که کردند تقدیر کرد.»
 

 
آبراهام اولین گلش در ورزشگاه خانگی رم را به ثمر رساند اما از همین حالا به یکی از بازیکنان محبوب هواداران این تیم تبدیل شده است. او در این باره اظهار داشت:« می‌دانم که فشار زیادی روی من است اما عاشق هواداران هستم، آنها از روز اول کاری کردند که حس کنم عضوی از خانواده هستم و باید پاسخ این محبت را بدهم. من به اینجا آمدم تا پیروز باشم، من عاشق قهرمانی هستم. من باید به بقیه اعتماد به نفس بدهم و امیدوارم بتوانیم به همین روند خوب نتیجه‌گیری ادامه دهیم.»
خرید جدید رم یکشنبه هفته آینده تجربه جدیدی را از سر خواهد گذراند که حضور در دربی این شهر برابر لاتزیو است. این بازیکن درباره این بازی گفت:« آنها از روز اول در این باره حرف می‌زدند! من آماده هستم و پسرها هم آماده خواهند بود. فقط می‌توانم واکنش هواداران به بازی روز یکشنبه را تصور کنم. همانطور که گفتم برای این بازی آماده هستم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها