به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۲۹۵۸۸۴

آمادگی سیتی برای معاوضه استرلینگ با ستاره بارسا

گروه ورزشی: باشگاه منچسترسیتی آماده است تا پیشنهادی را برای معاوضه رحیم استرلینگ با آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، به این باشگاه اسپانیایی ارائه دهد.
آمادگی سیتی برای معاوضه استرلینگ با ستاره بارسا
فاتی 18 ساله به عنوان یکی از درخشان‌ترین استعدادهای جوان فوتبال اروپا شناخته می‌شود و در گذشته به منچستریونایتد لینک شده است. اما به نظر می‌رسد که پپ گواردیولا علاقه زیادی به همکاری با این بازیکن دارد و حاضر است برخی از بازیکنان فعلی خود را نیز در این راه از دست بدهد.
رحیم استرلینگ، یکی از بازیکنان کلیدی سیتی در سال‌های گذشته، به همراه برناردو سیلوا جز بازیکنانی هستند که احتمال دارد در مذاکرات این تیم با بارسلونا به عنوان گزینه معاوضه با آنسو فاتی در تابستان سال آینده مطرح شوند.
 

 
روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که اگر پیشنهاد قابل توجهی برای جذب ستاره جوان بارسلونا به مدیران این باشگاه برسد، آنها حاضر هستند که این پیشنهادات را بررسی کرده و فاتی را به فروش برسانند. هرچند این بازیکن به همراه پدری به عنوان آینده باشگاه و جانشین لیونل مسی دیده می‌شود اما هیچ بازیکنی با توجه به بحرانی مالی فعلی غیرقابل دسترس نیست.
در این خبر آمده بارسا نیز به جذب استرلینگ و سیلوا علاقه دارد و احتمال پذیرش این پیشنهاد از سوی آنها چندان کم نیست. این وینگر 26 ساله پس از جذب جک گریلیش جایش را در ترکیب اصلی سیتی از دست داده و سیلوای 27 ساله نیز به دنبال تجربه چالش جدیدی است. با این حال بارسا امیدواراست که بتواند آنسو فاتی را از این معامله خارج کرده و عثمان دمبله و مارتین برایثویت را با این دو بازیکن معاوضه کند. پیشنهادی که از سوی سیتی رد شده چرا که آنها علاقه بسیاری به حضور فاتی در ورزشگاه اتحاد دارند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها