به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۲۹۵۸۸۶

مجیدی لیست جدیدی را به باشگاه استقلال نداد

گروه ورزشی: در حالی که معاون ورزشی استقلال خواهان دریافت لیست بازیکنان مورد نیاز از سرمربی شده بود، مجیدی هنوز این لیست را ارائه نداده است.
مجیدی لیست جدیدی را به باشگاه استقلال نداد
چند روز پیش مهدی پاشازاده معاون ورزشی باشگاه استقلال به صورت کتبی از فرهاد مجیدی دعوت کرد تا با حضور در ساختمان باشگاه استقلال در خصوص ادامه نقل و انتقالات این باشگاه نشستی برگزار شده و مجیدی در این نشست لیست نفرات مورد نیازش را به صورت مکتوب در اختیار معاون ورزشی باشگاه قرار دهد، که این اتفاق نیفتاد.
در حالی که باشگاه استقلال عملاً فاقد مدیرعامل است، در حال حاضر امور ورزشی این تیم زیر نظر مستقیم مهدی پاشازاده معاون ورزشی انجام می‌شود و وی در همین راستا خواهان برپایی این نشست با مجیدی شده بود تا به محض مشخص شدن مدیرعامل جدید باشگاه، روند جذب بازیکنان جدید آغاز شود که مجیدی از حضور در این نشست خودداری کرد؛ تا عملاً لیستی هم ارائه نشود.
با خودداری مجیدی از حضور در نشست با معاون ورزشی باشگاه استقلال این سئوال پیش می‌آید که آیا مجیدی نیازی به جذب بازیکن جدید در استقلال نمی‌بینید و قرار است تیمش را با همین نفرات به لیگ برتر ببرد، یا عدم حضور او در این نشست دلیل دیگری داشت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها