به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۲۹۵۹۲۶

کاماوینگا: در رئال همه چیز عالی است، جز یک چیز

گروه ورزشی: ستاره جوان فرانسوی رئال مادرید خیلی زود خودش را با شرایط تیم وفق داده ولی عدم تسلطش به اسپانیایی او را آزار می دهد.
کاماوینگا: در رئال همه چیز عالی است، جز یک چیز
 ادواردو کاماوینگا پدیده این روزهای رئال مادرید است. هافبک 18 ساله فرانسوی در روز پایانی نقل و انتقتالات بود که از رن به رئال پیوست و خیلی زودتر از تصورات نیز در ترکیب رئال به میدان رفت و به نظر می رسد کاملا خود را با فضای تیم بزرگی مثل رئال وفق داده است.
 

 
او در اولین بازی خود برابر سلتا گلزنی کرد و سپس در دیدار حساس مقابل اینتر پاس گل داد. او در مستایا برابر والنسیا نیز 24 دقیقه خیلی خوب را داشت و با ورودش به زمین، رئال را متحول کرد. کاماوینگا نخستین بازی خود به صورت ثابت را یکشنبه برابر مایورکا تجربه کرد و  60 دقیقه درخشان ظاهر شد و سپس کارلتو او را تعویض کرد.
 

 
کاماوینگا در مورد وضعیت فعلی خود در رئال به تله فوت گفت:« همه چیز عالی است به جز یک چیز؛ هنوز به زبان اسپانیایی مسلط نیستم. من از شوخی و خنده لذت می برم ولی زبان مانع از این شده تا در رختکن با بازیکنان آنطور که دلم می خواهد ارتباط برقرار کنم. استقبال از من فوق العاده بود و با همه نیز رابطه ام خوب و دوستانه است ولی می خواهم شوخی کنم و بخندیم که فعلا کنترل زیادی روی زبان اسپانیایی ندارم و این آزارم می دهد.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها