به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۲۹۵۹۳۲

آجورلو – استقلال؛ چند ساعت تا پایان بلاتکلیفی

گروه ورزشی: مصطفی آجورلو تا ساعات آینده و نهایتا تا فردا به عنوان مدیرعامل استقلال مشغول به کار می‌شود.
آجورلو – استقلال؛ چند ساعت تا پایان بلاتکلیفی
باشگاه استقلال از حدود 10 روز پیش که احمد مددی از سمتش استعفا کرد تا همین امروز بلاتکلیف است و هواداران و اهالی فوتبال در انتظار انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل جدید نشسته‌اند.
حواشی استقلال در شرایطی اتفاق افتاده که از مدت‌ها قبل نام مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق باشگاه‌های پاس تهران، استیل‌آذین و تراکتور تبریز به عنوان گزینه اصلی تصدی مدیریت باشگاه آبی پوش پایتخت به میان آمده اما با وجود گمانه زنی ها تاکنون رسما او به صندلی مدیرعاملی نرسیده است.
حالا امااز وزارت ورزش خبر می‌رسد که طی ساعات آینده و نهایتا تا فردا اعضای جدید هیات مدیره استقلال معرفی می‌شوند. شنیده می‌شود وزارت ورزش افرادی را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره استقلال برگزیده که با آجورلو رابطه نزدیکی دارند و به نوعی با وی هماهنگ هستند.
بعد از معرفی اعضای جدید هیات مدیره سریعا مدیرعامل باشگاه استقلال نیز معرفی می‌شود تا آجورلو با نشستن روی صندلی مدیریتی رسما کارش را جلو ببرد و باشگاه استقلال را از بلاتکلیفی موجود خارج کند.
بی تردید با توجه به مسائل و مشکلات موجود، آجورلو روزهای سختی را خصوصا در اول راه مدیریتی اش در پیش خواهد داشت و باید دید او چگونه برای خروج آبی های پایتخت از بحران کنونی اقدام می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها