به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۲۹۵۹۹۶

پلیس اسرائیل در امارات مستقر می‌شود

پلیس اسرائیل در امارات مستقر می‌شود
گروه بین الملل: به نوشته روزنامه بریتانیایی دیلی تلگراف، پلیس اسرائیل برای اولین بار در امارات متحده عربی قرارگاه دایم ایجاد می‌کند.
این روزنامه به نقل از مقامات دو کشور نوشت که هدف از حضور دایم ماموران پلیس اسرائیل در امارات مقابله با گسترش جرایم سازمان‌یافته از جمله حضور تبهکاران اسرائیلی در این کشور است.گفته می‌شود در پی عادی سازی روابط دو کشور، گروه‌های گانگستری اسرائیلی به منظور بهره‌برداری از امکانات امارات به خصوص با چشم‌انداز توسعه روابط و گسترش رفت و آمد شهروندان دو کشور عازم امارات شدند. به نوشته دیلی تلگراف، دفتر پلیس اسرائیل در محل کنسولگری این کشور در دبی ایجاد می‌شود.
در ماه مارس سال جاری، عمیر اوهانا، وزیر کشور وقت اسرائیل گفت که در پی عادی سازی روابط با امارات، کشورش به امارات کمک خواهد کرد تا آن کشور را "از شر مهمانان ناخوانده خلاص کند."وی گفت که حضور نمایندگان پلیس اسرائیل در خاک امارات "همکاری دو کشور در مقابله با جرایم را تقویت خواهد کرد و به نفع هر دو کشور و در راستای رفاه شهروندانشان است."
در پی عادی سازی روابط امارات و اسرائیل، مراودات دو کشور در زمینه‌های اقتصادی، فناوری و فرهنگی و امنیتی به سرعت گسترش یافته است.

 
برچسب ها: اسرائیل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها