به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۲۹۶۰۳۱

راه‌اندازی مقطع ارشد رشته "ژورنالیسم پزشکی"

راه‌اندازی مقطع ارشد رشته "ژورنالیسم پزشکی"
گروه علمی: راه اندازی رشته ژورنالیسم پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی ایران تصویب شد.به گزارش ایسنا، دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام کرد؛ رشته ژورنالیسم پزشکی شاخه ای از علوم میان رشته ای و تلفیقی از علم وفناوری وهنراست که باتدوین و انتشار مستندات تحقیقاتی و گزارش های علمی مرتبط با تحقیقات پزشکی به ارتقای سطح سلامت جامعه وگسترش مرزهای دانش درحیطه های علوم پزشکی کمک خواهدکرد.
 
درسال های اخیر ،همگام باتوسعه دانش در زمینه های علوم پزشکی و روزنامه نگاری وفناوری های مرتبط با نشر و فناوری اطلاعات شیوه انتشار نتایج تحقیقات علمی وپژوهشی گسترش قابل ملاحظه ای یافته است.

دانش آموختگان این رشته با رعایت حقوق مالکیت معنوی،تاکید بر اصول نگارش واخلاق نویسندگی به طراحی، تهیه ،تنظیم،نگارش ومدیریت مبتنی برشواهد متون علمی،ویرایش متون ومقالات علمی، تهیه گزارش های علمی - اجتماعی با رعایت نکات روانشناختی به انتقال و گسترش دانش واطلاعات درحوزه سلامت می پردازد.

بر این اساس، در دویست و هشتاد و دومین جلسه شورای گسترش دانشگاه ­های علوم پزشکی، با راه ­اندازی رشته "ژورنالیسم پزشکی" در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته با ظرفیت پذیرش دو دانشجو برای یک دوره از سال تحصیلی ۱۴۰۰ در دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران موافقت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها