به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۲۹۶۱۱۶

مرزهای نروژ به روی مسافران باز می‌شود

مرزهای نروژ به روی مسافران باز می‌شود
گروه فرهنگی: دولت نروژ از برنامه‌ای چندمرحله‌ای برای بازکردن مرزهای این کشور به روی مسافران خارجی رونمایی کرد.به گزارش ایسنا، دولت نروژ با اعلام پایان مقررات ملی مرتبط با کرونا از برنامه‌ای چندمرحله‌ای برای بازگشایی مرزهای این کشور خبر داد. بر اساس این برنامه، مرزهای نروژ طی چند مرحله و با بازگشایی به روی ساکنان تمامی کشورهای اتحادیه اروپا و چند کشور دیگر به روی مسافران باز خواهد شد. 
 
با لغو مقررات کرونایی همچون محدودیت برای حضور در مکان‌های عمومی یا محدودیت ساعت‌های حضور در رستوران‌ها از بیست و پنجم سپتامبر در نروژ، دولت این کشور روند بازگشایی مرزهای این کشور را نیز آغاز می‌کند.
بر اساس تصمیم جدید دولت، برخی از محدودیت‌های ورود به این کشور تغییر می‌کند. به این ترتیب لزوم استفاده از هتل‌های قرنطینه‌ای لغو می‌شود، این یعنی همچنان لزوم سپری کردن دوران قرنطینه پابرجا است اما این دوران را می‌توان در یک منزل شخصی گذراند. با این حال استفاده از هتل‌ها در دوران قرنطینه نیز امکان‌پذیر است.

همچنین برخی از مرزهای بسته این کشور بازگشایی خواهند شد. از بیست و پنجم سپتامبر، نروژ به ساکنان تمامی کشورهای اتحادیه اروپا/منطقه اقتصادی اروپا / شنگن، اجازه ورود به کشور را خواهد داد. ساکنان کشورهای «بنفش» نیز می‌توانند همچون ساکنان بریتانیا و سوئیس وارد این کشور شوند.کشورهای «بنفش» به کشورهایی گفته می‌شود که در خارج از اروپا واقع شده‌اند اما از نظر نروژ جزو کشورهای امن از نظر ابتلا به کرونا محسوب می‌شوند. در حال حاضر، نیوزیلند، عربستان، سنگاپور و تایوان کشورهای «بنفش» به شمار می‌روند.دوران قرنطینه برای مسافرانی که از کشورهای قرمز سفر می‌کنند همچنان پابرجا است مگر این‌که مسافران گواهی دیجیتالی اتحادیه اروپا برای کروناویروس را ارائه کنند.
برچسب ها: نروژ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها