کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شکست خانگی چلسی برابر سیتی

3 مهر 1400 ساعت 17:11


گروه ورزشی: حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر انگلیس با شکست خانگی چلسی برابر منچسترسیتی همراه بود.به گزارش ایسنا، در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها چلسی در خانه به دیدار منچسترسیتی رفت که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 

در نیمه دوم گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی توانست بالاخره قفل دروازه چلسی را باز کند و گل مهمی را برای تیمش به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با یک گل به سود سیتی به پایان برسد.منچسترسیتی بعد از شکست برابر چلسی در نیمه نهایی جام حذفی و فینال لیگ قهرمانان در نهایت توانست راه شکست دادن این تیم را فرا بگیرد.

در دیگر دیدار منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به دیدار استون ویلا رفت و در نهایت با گل دقیقه ۸۸ کورتنی هائوسه با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد تا نتایج پرنوسان این فصل یونایتد همراه اوله گنار سولسشایر ادامه داشته باشد.

یونایتد در اواخر بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی رونالدو روی نیمکت قرار داشت و برونو فرناندس این پنالتی را از دست داد تا شیاطین سرخ شکست بخورند.با این نتایج لیورپول در صورت کسب برتری برابر برنتفورد به صدر جدول خواهد رسید.


کد مطلب: 296139

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/296139/شکست-خانگی-چلسی-برابر-سیتی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir