به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۲۹۶۱۹۸

پوچتینو: با آمادگی بالا به مصاف سیتی می‌رویم

پوچتینو: با آمادگی بالا به مصاف سیتی می‌رویم
گروه ورزشی: سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن از شرایط خوبی تیمش قبل از رویارویی با منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا خبر داد. روند پیروزهای پیاپی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه ادامه دارد. شاگردان پوچتینو فصل را خیره کننده آغاز کرده‌اند و هشتمین پیروزی پیاپی خود را به دست آوردند.
 
پوچتینو بعد از پیروزی دو بر یک برابر مونپلیه گفت: من از عملکرد تیم و نتیجه راضی هستم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در هر دو نیمه بهتر از حریف بودیم و با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم. ما همچنان در حال پیشرفت هستیم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد. برای رسیدن به تیمی که انتظار آن را داریم به زمان نیاز داریم.

او ادامه داد: در بازی امشب تیم در کارهای دفاعی خوب بود. فرصت‌های زیادی را خلق کردیم اما بیشتر از دو گل به ثمر نرساندیم. در تیم ما بازیکنان با استعداد زیادی بازی می‌کنند و قطعا در بازی های پیش رو از استعداد آنها بهره خواهیم گرفت.

پوچتینو درباره وضعیت تیمش قبل از رویارویی حساس با سیتی گفت: ما 8 پیروزی پیاپی را به دست آورده‌ایم و با شرایط و روحیه خوبی به مصاف سیتی خواهیم رفت. بازی سختی پیش رو داریم اما آماده آن هستیم.سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن درباره این سوال که در دیدار حساس برابر سیتی از دوناروما استفاده خواهد کرد یا ناواس، گفت: من قبلا هم گفتم که در همان روز ترکیب را انتخاب خواهم کرد و الان چیزی مشخص نیست.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها