به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۲۹۶۲۶۱

نیمار روی اعصاب امباپه؛ دلخوری ستاره PSG

گروه ورزشی: کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن از دست نیمار، هم تیمی برزیلی خود دلخور شده است.
نیمار روی اعصاب امباپه؛ دلخوری ستاره PSG
 شرایط در باشگاه پاری سن ژرمن چندان مساعد نیست و هر هفته حاشیه ای جدید برای ستاره های این تیم ایجاد می شود. هفته گذشته و در جریان پیروزی این تیم در لیگ یک برابر لیون بود که لیونل مسی هنگام تعویض شدن عصبانیت خود را به مائوریسیو پوچتیینو نشان داده و حتی با او دست هم نداد. اما این هفته و در جریان پیروزی مقابل مون‌پلیه، این بار کیلیان امباپه بابت پاس ندادن از نیمار برزیلی دلخور شده است.
 

 
بعد از تعویض امباپه، دراکسلر روی پاس نیمار موفق به گلزنی شد. تصاویری منتشر شده که نشان می دهد این ستاره فرانسوی هنگام نشستن روی نیمکت به ادریسا گه‌یه می گوید که "نیمار در همین موقعیت به من پاس نمی دهد". البته در نهایت نه کیلیان امباپه و نیمار در دیدار دیشب موفق به گلزنی نشدند و در نهایت پاری سن ژرمن با دو گل ادریسا گه‌یه و یولیان دراکسلر موفق به کسب برتری برابر حریف شد. 
لیونل مسی، ستاره آرژانینی پاری سن ژرمن به علت مصدومیت در این دیدار غایب بود و وظیفه گلزنی به کیلیان امباپه و نیمار سپرده شده بود. به نظر می رسد هر دوی این بازیکنان به شدت به دنبال گلزنی و درخشش در این دیدار بوده و گاهی اوقات پاس دادن به یکدیگر را فراموش می کنند.
 

 
کیلیان امباپه در سه دیدار اخیر خود در لباس پاری سن ژرمن در امر گلزنی ناکام بوده و ادامه این روند باعث آغاز انتقادات از این بازیکن طی هفته های پیش رو خواهد بود. بازیکنی که در هفته های ابتدایی فصل نیز لحظات دشواری را سپری کرده و بابت تمایل به انتقال به رئال مادرید در تابستان امسال، مورد شماتت هواداران پاری سن ژرمن قرار گرفت.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها