به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۹۶۲۶۹

جنجال در PSG؛ رفیق‌بازی لئو مسی علیه یک ستاره

گروه ورزشی: جیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی پاری سن ژرمن به فکر جدایی زودهنگام از این تیم افتاده است.
جنجال در PSG؛ رفیق‌بازی لئو مسی علیه یک ستاره
مذاکرات طولانی مدت و فرسایشی باشگاه میلان با جیجی دوناروما در نهایت بی نتیجه ماند و این دروازه بان ایتالیایی و جوان در تابستان امسال بعد از پنج سال موفق روسونری را ترک کرده و با قراردادی آزاد راهی پاری سن ژرمن شد.
جیجی دوناروما در رقابت های یورو 2020 و در ترکیب تیم ملی ایتالیا فوق العاده ظاهر شده و در نهایت با درخشش در دیدار فینال مقابل انگلیس در ضربات پنالتی، عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت را نیز از آن خود کرد تا با دستاوردی بزرگ راهی اردوی پاری سن ژرمن شود.
 



 
اما از همان ابتدا مائوریتسیو پوچتینو تصمیم به نیمکت نشینی جیجی دوناروما گرفته و به کیلور ناواس، دروازه بان باتجربه و کاستاریکایی در ترکیب اصلی تیم خود میدان داد. در روزهای ابتدایی این تصمیم سرمربی آرژانتینی خیلی هم عجیب و دور از ذهن نبود، اما حالا نیمکت نشینی های جیجی دوناروما ادامه یافته و حتی اخباری در مورد احتمال جدایی این دروازه بان جوان منتشر شده است.
نشریه توتواسپورت مدعی شد ممکن است باشگاه یوونتوس در ماه ژانویه برای انتقال قرضی و در ادامه دائمی جیجی دوناروما اقدام کند. ووچیک شزنی در هفقته های اخیر عملکرد دور از انتظاری داشته و یوونتوس قصد دارد برای نیم فصل دوم این سنگربان ایتالیایی و جوان را به خدمت بگیرد. بیانکونری در تابستان نیز به دنبال خرید جان لوئیجی دوناروما بود، اما عدم توافق بر سر دستمزد مانع نهایی شدن این انتقال شد.
اما به نظر می رسد گروه بازیکنان آمریکای جنوبی رختکن پاری سن ژرمن به سرکردگی لیونل مسی، نقش مهمی در نیمکت نشینی جیجی دوناروما دارند. اخبار حاکی از آن است که این گروه علاقه دارند کیلور ناواس در ترکیب ثابت قرار گیرد و پوچتینو نیز فعلا برای حفظ آرامش رختکن تن به خواسته آنها داده است. دوناروما از زمان انتقال به پاریس فقط در دو دیدار مقابل کلرمونت و المپیک لیون بازی کرده و دیشب نیز از روی نیمکت شاهد برتری پاری سن ژرمن مقابل مون پلیه بود.
 

 

 

 
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها