به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۲۹۶۲۸۳

اپل باگ رفرش ریت آیفون ۱۳ را برطرف کرد

اپل باگ رفرش ریت آیفون ۱۳ را برطرف کرد
گروه فناوری: باگی در آیفون ۱۳ پرو اجازه نمی داد برخی اپلیکیشن های طرف سوم از قابلیت رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده کنند. اکنون اپل راه حلی برای برطرف شدن مشکل ارائه کرده است. برخی از کاربران آیفون نگران بودند که تعدادی از اپ ها نمی‌توانند از قابلیت رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی آیفون ۱۳ پرو استفاده کنند. اما اپل با انتشار مطلبی اعلام کرد اپ های آیفون باید با افزودن یک فایل plist پشتیبانی از این قابلیت را فعال کنند.
 
باگی در آیفون ۱۳ پرو اجازه نمی‌داد برخی اپلیکیشن‌های طرف سوم از قابلیت رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده کنند. همچنین باگی وجود دارد که سرعت برخی از اپ های مبتنی بر Core Animation را کاهش می‌دهد. البته اپل اعلام کرد در آپدیت iOS۱۵ این چالش برطرف می‌شود.از آنجایی که آی پد پرو نیازمند آپدیت نیست بنابراین کاربر می‌تواند از قابلیت رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نمایشگر استفاده کند. البته احتمال دارد یکی از دلایل این امر حجم بالاتر باتری دستگاه باشد.

باید توجه داشت که در موبایل‌ها احتمال کاهش عمر باتری در نتیجه افزایش رفرش ریت نمایشگر دستگاه وجود دارد. جزئیات این فرایند نشان دهده تکرار همان اتفاقی است که هنگام رونمایی از آیفون ۶ و آیفون ایکس رخ داد.
برچسب ها: آیفون 13
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها