کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قیمت جدید لبنیات برای بازار امروز

روزنامه همشهری , 4 مهر 1400 ساعت 13:29


گروه اقتصادی: با افزایش ۸۰۰ تومانی قیمت شیر یکی از برند‌های معروف، به‌نظر می‌رسد دور جدیدی از افزایش قیمت برای این کالای پرمصرف در راه باشد. به گزارش همشهری، طی روز‌های اخیر قیمت شیر یک لیتری پرچرب میهن از ۱۲ هزار تومان به ۱۲.۸۰۰ تومان افزایش یافته و نگاهی به قیمت شیر‌های پاستوریزه برند‌های مختلف نشان می‌دهد جز در دو برند پاک و پگاه دیگر هیچ اثری از شیر ۱۱ هزارتومانی در بازار نیست.

قیمت بطری‌های شیر یک‌لیتری اغلب برند‌های لبنی هم‌اکنون ۱۲ هزار و ۱۲.۵۰۰تومان است که حالا با گران شدن شیر‌های میهن، ممکن است دیگر برند‌ها هم تغییر قیمت داشته باشند.برای شیر‌های یک‌لیتری مدت‌دار نیز قیمت غالب ۱۵ هزار تومان است، اما بعضی از برند‌ها ازجمله دومینو شیر‌های ۱۶ هزار تومانی را هم به بازار فرستاده‌اند. بسته‌های ۴ عددی شیر یک‌لیتری دومینو مردادماه ۶۰ هزار تومان فروخته می‌شد، اما قیمت کنونی آن ۶۴ هزار تومان است.

شهریورماه هم چند برند لبنی افزایش قیمت داشتند و حتی دو برند در طول یک‌هفته دوبار قیمت محصولاتشان بالا رفت. افزایش قیمت محصولات لبنی پرمصرف از ابتدای تابستان و به‌دنبال افزایش قیمت مصوب شیر خام باعث نگرانی زیاد مصرف‌کنندگان شده است و هر روز در صفحات مجازی فیلم‌های متعددی از تغییر قیمت محصولات مشابه در مدت‌زمان کوتاه، منتشر می‌شود. شرکت‌های لبنی نیز با توجه به افزایش هزینه‌های تولید به‌ویژه قیمت شیر خام، خود را ناگزیر از افزایش قیمت می‌دانند و معتقدند قیمت‌های موجود پاسخگوی هزینه‌های آن‌ها نیست.


کد مطلب: 296310

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/296310/قیمت-جدید-لبنیات-بازار-امروز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir