به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : ۲۹۶۳۶۰

روح لیونل مسی در نوکمپ ظهور کرد

گروه ورزشی: آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا بعد از مدت ها مصدومیت در لباس این تیم موفق به گلزنی شد.
روح لیونل مسی در نوکمپ ظهور کرد
 از مارادونا تا رونالدینیو و لیونل مسی؛ بارسلونا همیشه در تاریخ شماره 10 های بزرگی در اختیار داشته و حالا به نظر می رسد آنسو فاتی قصد دارد این روند را ادامه دهد. بعد از تابستان شئکه کننده و جدایی لیونل مسی از بارسلونا، این ستاره جوان و اسپانیایی حالا وارث شماره 10 لقب گرفته و هواداران بلوگرانا امیدوارند در این روزهای نه چندان خوب، آنسو فاتی یک تنه این تیم را از این گرداب بیرون بکشد.
داستان بی شباهت به سال 2008 نیست. در آن مقطع نیز رونالدینیو به یکباره بارسلونا را ترک کرد و شماره 10 به لیونل مسی رسید. اما این ستاره آرژانتینی کاری کرد که کسی در انتخاب بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا تردیدی نداشته باشد و حالا نوبت به آنسو فاتی رسیده است.
 

 طرح بلیچر ریپورت از آنسو فاتی با خوشحالی مختص به لیونل مسی بعد از درخشش در بازی امروز
 
حدود 10 ماه قبل بود که خبر تلخ مصدومیت طولانی مدت آنسو فاتی شرایط را برای بارسلونا و هواداران این تیم دشوار ساخت. این ستاره جوان که با گلزنی در ال کلاسیکو برابر رئال مادرید در اوج قرار داشت، به یکباره دچار آسیب دیدگی شدیدی شذ و کل فصل را از دست داد تا رونالد کومان و البته لوییس انریکه خلا غیبت او را حس کنند.
اما این فصل برای آنسو فاتی با یک تفاوت بزرگ آغاز کرد. لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در فصل تابستان جدایی غیرمنتظره ای داشته و این تیم را بعد از دو دهه به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.  از همان ابتدا اخبار و شایعات زیادی در مورد جانشین لئو مسی و وارث شماره 10 منتشر شد و علیرغم مطرح شدن نام هایی سرخیو آگوئرو و فیلیپ کوتینیو، این عدد مهم در باشگاه به آنسو فاتی رسید.
 

این هم واکنش توئیتر بارسلونا؛ تغییر جمله "باز خواهم گشت" به "برگشتم"
 
این ستاره جوان و اسپانیایی تا همین امروز به علت مصدومیت از ترکیب بارسلونا دور بود و بالاخره و بعد از نزدیک به یک سال، در دیدار مقابل لوانته شاهد رونمایی از آنسو فاتی با شماره 10 بودیم. این بازیکن در اواخر مسابقه و در حالیکه بارسا با دو گل از حریف پیش بود به میدان آمده و به زیبایی و در دقیقه 91 موفق به گلزنی شد.
آنسو فاتی تقریبا از وسط زمین صاحب توپ شده و بعد از طی مسافتی قابل توجه، با یک ضربه دقیق و تماشایی از پشت محوطه موفق به باز کردن دروازه لوانته شد و به بهترین شکل ممکن خود بازگشت خود را جشن گرفت.
هواداران بارسلونا در روزهای جدایی رونالدینیو هرگز تصور نمی کردند لیونل مسی کاری بکند که در تاریخ این باشگاه ماندگار باشد. حالا که قطعا برای قضاوت خیلی زود است، اما شاید آنسو فاتی نیز با لباس شماره 10 بلوگرانا روزهای فوق العاده ای را برای این تیم رقم بزند.
 

 

 

 

 

 

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها