به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : ۲۹۶۳۶۲

استقلال هزار و چهارصد با این نفرات

گروه ورزشی: پس از انتصابات جدید در استقلال، حالا چارت سازمانی این باشگاه کامل شده و افراد جدیدی در رأس کار قرار گرفته اند.
استقلال هزار و چهارصد با این نفرات
 آغاز مدیریت مصطفی آجورلو در استقلال، با تغییر و تحولات فراوانی در این تیم همراه شد. مدیر جدید و با سابقه آبی پوشان، بدنه تیم را تقریبا تغییر داد و نیروهای جدید و با انگیزه ای در پست های مختلف منصوب شده اند تا در استقلال مدل 1400 بتوانند به موفقیت این تیم کمک کنند.
آجورلو که سابقه سالها حضور در سطوح مختلف مدیریتی ورزش کشور را در کارنامه دارد، با تجربه بالا مدیرعاملی استقلال را پذیرفته است تا بتواند مشکلات ریز و درشت این تیم را حل کرده و آبی ها را  پس از سالها به قهرمانی برساند. اتفاقی که هر چند سخت اما شدنی است البته با ذکر این نکته که استقلالی ها قادر به حل مشکلات، برطرف کردن نیازهای کادرفنی و تقویت تیم باشند.
پس از اینکه پرویز مظلومی، محمد مومنی، مجتبی عبدالهی، مهدی افضلی و مصطفی آجورلو به عنوان اعضای هیئت مدیره این تیم انتخاب شدند، آجورلو نیز کارش را با تغییراتی در پست های مختلف این باشگاه آغاز کرد. نخستین تصمیم مهم و بزرگ مدیرعامل آبی ها، تمدید قرارداد فرهاد مجیدی به مدت 3 فصل بود تا سرمربی استقلال با آرامش خیال و بدون دغدغه، کارش را در این تیم ادامه دهد.
 

 
دومین تصمیم مدیریتی آجورلو، انتخاب یک سرپرست باتجربه و استقلالی برای این تیم بود. بیژن طاهری که رابطه خوبی با فرهاد مجیدی دارد و هر دو مدتی را در استقلال به عنوان دستیار وینفرد شفر روی نیمکت آبی ها نشسته بودند، به عنوان سرپرست جدید آبی پوشان انتخاب شد. استقلال گرم توسط مجیدی از طاهری در حاشیه مراسم معارفه او، نشان از رابطه خوب دو طرف دارد.
 

 
تغییر بعدی نیز اضافه شدن فرزاد مجیدی به کادر فنی آبی پوشان بود. او که به عنوان مدیراجرایی در این تیم فعالیت می کرد، در کنار گابریله پین و صالح مصطفوی، به عنوان عضو جدید یه کادر مربیگیری آبی ها اضافه شد. با حضور فرزاد در کادرفنی، اجلال نصیری به عنوان مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال منصوب شد. نصیری بیش از یک دهه در حوزه اجرایی فوتبال ایران سابقه و تجربه دارد.
 

 

 

 

 
تغییر دیگر آبی ها نیز به بخش رسانه ای این باشگاه برمیگردد. جایی که محمد نوریفر پس از دوری یک ساله از این تیم، جایگزین علی غفار شد و به عنوان مدیررسانه ای و معاون ارتباطات استقلال منصوب شد. بخش امور بین‌الملل آبی ها بدون تغییر ماند تا همچنان کاظم قیم به کارش در این پست ادامه دهد.
 
بدین ترتیب چارت مدیریتی استقلال بدین شکل خواهد بود:
 
مدیرعامل: مصطفی آجورلو 
اعضای هیئت مدیره: پرویز مظلومی، محمد مومنی، مجتبی عبدالهی، مهدی افضلی و مصطفی آجورلو
سرمربی: فرهاد مجیدی
دستیاران: گابریله پین، صالح مصطفوی، فرزاد مجیدی
مربی دروازه بانان: بهزاد غلامپور
مربی بدنساز: بهزاد نوشادی
سرپرست: بیژن طاهری
مدیررسانه ای و معاون ارتباطات: محمد نوریفر
مدیر امور بین‌الملل: کاظم قیم
مدیر اجرایی: اجلال نصیری 
آنالیزور: امیر مرتضایی
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها