به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۲۹۶۴۴۱

لیست شرکت‌های باربری ترکیه - حمل و ارسال بار به شهرهای مختلف ترکیه

گروه کسب و کار:
ترکیه یکی از کشور های اروپایی-آسیایی میباشد که امروزه از نظر شرایط مختلف مثل خانه و مسکن ، درآمد زایی ، تفریح و گردش، تحصیل و ده ها مورد دیگر پیشرفت چشمگیری داشته است و همین موارد باعث شده اند تا افراد و خانواده های زیادی قصد مهاجرت دائم یا موقت به این کشور را داشته باشند.
خانواده های زیادی برای داشتن یک زندگی راحت ، افراد شاغل برای بیزینس و تجارت و درآمد زایی ، دانشجو ها برای ادامه تحصیل و افراد دیگر هم بنا بر دلایل مختلف قصد مهاجرت یا ارسال بار به ترکیه را دارند.
ترکیه از جمله کشور های توریست پذیر میباشد که دارای چند شهر زیبا و مناسب برای زندگی میباشد که میتوانید با تحقیقات لازم مناسب ترین شهر را برای زندگی انتخاب کنید.
حالا اینکه چگونه و از چه طریقی یک زندگی راحت و بی درد سر و ارزان را در هر نقطه ای از ترکیه داشه باشید نکته مهمی است.
همانطور که میدانید شرکت های باربری بین المللی متعددی در ایران مشغول به فعالیت و ارائه خدمات هستند که به راحتی میتوانید با یکی از آنها تماس بگیرید و درخواست خدمات ارسال وسایل منزل ، لوازم اداری ، وسایل دانشجویی ، خرده بار و ... به هر نقطه ای از ترکیه را داشته باشید.
ما در این مقاله چند نمونه از بهترین و معتبر ترین شرکت های باربری بین المللی که خدمات باربری به ترکیه را به صورت اختصاصی انجام میدهند را انتخاب کرده ایم که در ادامه به صورت کامل با این شرکت ها آشنا خواهید شد...
برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09128443695 تماس بگیرید

باربری تهران بار ترکیه
همانطور که میدانید حمل و انتقال وسایل بیش از حد مجاز امکان پذیر نیست مگر اینکه یک سری جریمه های سنگین پرداخت کنید و از طریق شرکت های هواپیمایی وسایل را به فرودگاهی از ترکیه انتقال دهید.
اما راه دیگری که هم آسان و بدون درد سر ، هم به صرفه تر و سریعتر و مطمئن است ، این است که از شرکت های باربری درخواست خدمات مورد نظر را داشه باشید تا تمامی امور را به صورت کاملا مطمئن و تضمینی و با هزینه های مناسب برایتان انجام دهند.
باربری تهران بار ترکیه یکی از قدیمی ترین شرکت های حمل و نقل بین المللی در ایران میباشد که بیش از 15 سال است که در زمینه ارسال اسباب و اثاثیه به ترکیه مشغول خدمت رسانی و فعالیت بی وقفه میباشد.
تهران بار ترکیه از جمله شرکت هایی میباشد که این خدمات را از اولین مرحله یعنی ارائه مشاوره رایگان و کامل توسط کارشناسان مجرب و خوش اخلاق تا بسته بندی ، مرتب کردن وسایل ، بارگیری ، جابجایی ، تخلیه بار و چیدمان را برای تمامی متقاضیان عزیز طبق درخواستشان انجام میدهد و تا آخرین مرحله در کنار لوازم و صاحب بار خواهد بود.
از جمله خدمات تخصصی و ویژه این شرکت ، ارسال بار به استانبول و ارسال بار به آنکارا میباشد.
استانبول و آنکارا از شهر های مهم و پر جمعیت ترکیه هستند و افراد زیادی به خاطر شرایط خوب این شهر ها از هر لحاظ ، سعی میکنند به این شهر ها مهاجرت کنند.
اگر شما ، خوانواده ، دوستان و آشنایان ، همکاران و ... قصد استفاده از خدمات باربری به استانبول یا باربری به آنکارا ترکیه را داشتید ، پیشنهاد میکنیم از خدمات این شرکت که به نحو احسنت انجام میشوند استفاده کنید و راحت ترین اسباب کشی زندگیتان را تجربه کنید.
 
باربری فردین تجارت

فردین تجارت
افراد زیادی هستند که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند و تصور میکنند اگر تمامی وسایلشان را در ایران بفروشند ، میتوانند در ترکیه همان وسایل را با همان مقدار پول خریداری کنند اما این تصور کاملا اشتباه است و باعث داشتن یک زندگی سخت میشود زیرا لیر ترکیه از ریال ایران بیشتر است و اصلا چنین شرایطی ممکن نمیشود.
پس نتیجه میگیریم که برای داشتن یک زندگی خوب و راحت در هر شهری از ترکیه بهتر است تمامی وسایل را از مبدا به مقصد منتقل کنید.
شرکت باربری فردین تجارت هم از جمله شرکت های معتبر و شناخته شده در این زمینه میباشد که دارای چندین سال تجربه و سابقه درخشان میباشد و توانسته مشتریان زیادی جذب کند و رضایت تمامی آنها را نیز جلب کند و این نشان دهنده خدمات رضایت بخش برای تمامی مشتریان است.
این شرکت برای ارائه خدماتی تخصصی ، افرادی آموزش دیده و کاربلد و با تجربه را برای تمامی خدمات از جمله بسته بندی ، بارگیری ، جابجایی ، رانندگی و تخلیه استخدام کرده است تا تمامی امور را به بهترین شکل انجام دهند.
خدمات بسته بندی این شرکت توسط افرادی ماهر ، تجهیزات پیشرفته و به روش های مدرن اروپایی انجام میشود تا کوچکترین آسیبی به وسایل وارد نشود ، همچنین از جمله ویژگی های باربری فردین تجارت این است که وقتی شما بارتان را در وسیله نقلیه مورد نظر تحویل پرسنل این شرکت میدهید ، وسیله نقلیه و تمامی وسایل درون آن و جلوی چشم خودتان پلمپ میشود تا از هر نظر خیالتان بابت اسباب و اثاثیه راحت باشد.
لازم به ذکر است که این شرکت علاوه بر ارائه خدمات حمل بار به ترکیه ، خدمات ارسال بار به سایر کشور ها مانند آلمان ، فرانسه ، سوئد و کانادا و ... را هم به صورت تخصصی انجام میدهد.
علاوه بر این خدمات ، همچنین اگر قصد صادرات و واردات هر نوع باری را دارید میتوانید با شرکت فردین تجرات تماس بگیرید.
 
باربری امیرکبیر

باربری امیر کبیر
کمتر شرکت حمل و نقل و جابجایی پیدا میشود که توانایی ارائه تمامی خدمات و انجام تمام امور مانند امور گمرکی را همراه با بالاترین حد ممکن از کیفیت همچنین در کمترین زمان ممکن داشته باشد.
اما باربری امیرکبیر با کسب سالها تجربه حالا به یکی از ایمن ترین و مطمئن ترین شرکت ها در ایران تبدیل شده شده است که این شرایط را فراهم کرده است تا مشتریان بار و وسایل خود را با خیالی آسوده به هر نقطه ای از ترکیه که میخواهند بفرستند.
این شرکت از بزرگترین شرکت های باربری در تهران میباشد که آماده ارائه خدمات باربری و اتوبار در تمامی نقاط ایران میباشد و توانایی ارسال انواع بار های اداری ، تجاری ، فروشگاهی ، لوازم ادارات و سازمان ها و ... را در کمترین زمان دارد و امروزه آماده خدمت رسانی در زمینه ارسال و حمل بار به تمام شهر های ترکیه میباشد.
آنتالیا و ازمیر ، بعد از استانبول بهترین و مناسب ترین شهر های ترکیه برای زندگی دائم یا موقت ، کار و بیزینس و همچنین ادامه تحصیل و ... میباشد و به دلیل شرایطی خوبی که دارند ، افراد و خانواده های زیادی تصمیم به مهاجرت به این شهر ها را میگیرند.
امیرکبیر با سالها سابقه و تجربه حالا آماده ارسال بار به آنتالیا و ازمیر ترکیه در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل میباشد.
این شرکت از معدود شرکت هایی میباشد که آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره و همچنین ارائه خدمات به صورت 24 ساعته و شبانه روزی حتی ایام تعطیل میباشد و میتوانید هر زمانی که نیاز داشتید با این کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.
 
اتوبار همسایه

ارسال بار به ترکیه
همانطور که میدانید برای اینکه به هر نقطه از ترکیه مهاجرت کنید یا اینکه وسایلتان را به هر قسمتی از ترکیه بفرستید راه و روش های متعددی وجود دارد که هر کدام از آنها دارای مزایا معایبی هستند که شرکت های باربری آنها را ارائه میدهند.
اتوبار همسایه از دیگر شرکت های باربری دارای شعبه در ایران و ترکیه میباشد که خدمات ارسال بار هوایی به ترکیه و ارسال بار زمینی به ترکیه را همراه با انجام تمام امور گمرکی ارائه میدهد.
ارسال بار هوایی به ترکیه : باربری هوایی ترکیه از سریع ترین روش های ارسال بار میباشد که از طریق هواپیما های مسافربری انجام میشود.
این روش به دلیل سریع بودن ، پر درخواست ترین روش است اما نسبت به روش زمینی هزینه بیشتری دارد.
اگر در رسیدن بار به مقصد عجله دارید میتوانید از این روش استفاده کنید.
ارسال بار زمینی به ترکیه : باربری زمینی به ترکیه هم از رایج ترین روش هاست که اتوبار همسایه با بهترین و مجهز ترین وسایل نقلیه که کاملا موکت کاری شده اند و رانندگانی با تجربه دارند ارائه میدهد.
رسیدن بار به مقصد در این روش نسبت به سایر روش ها زمان بیشتری نیاز دارد و به همین علت از نظر هزینه کاملا به صرفه تر است.
این روش حدود 1 هفته طول میکشد که باید برای این کار برنامه ریزی کامل و دقیقی داشته باشید زیرا باید برای تحویل بار در مقصد حضور داشته باشید.
اگر نیاز به خدمات حمل بار هوایی و زمینی به ترکیه را دارید میتوانید با اتوبار همسایه تماس بگیرید.
 
باربری تهران کالا بر
شرکت باربری و حمل و نقل بین المللی تهران کالا بر هم از دیگر شرکت های مورد اطمینان میباشد که میتوانید برای استفاده از خدمات کارگو بار و فریت بار ترکیه ، ارسال بار از شهرستان به ترکیه و همچنین ارسال خرده بار به ترکیه روی این شرکت حساب کنید.
کارگو بار خدمات آماده سازی و ارسال انواع کالا های تجاری و بازرگانی مانند قطعات خودرو ، حیوانات زنده ، کتاب و لوازم التحریر و لوازم ساختمانی و ... برای صادرات و واردات میباشد و فریت بار خدمات بسته بندی و ارسال اسباب و اثاثیه منزل میباشد که از ایران به ترکیه یا از ترکیه به ایران توسط این شرکت باربری انجام میشود.
همچنین از دیگر خدمات تخصصی این شرکت که برای راحتی مشتریان ارائه میشود ، ارسال بار از شهرستان به ترکیه است که افراد زیادی به دنبال چنین خدماتی هستند ، همچنین اگر قصد ارسال خرده بار ، وسایل جزئی منزل و ادارات و شرکت ها و ... به شهر های ترکیه را دارید هم میتوانید روی این شرکت معتبر حساب کنید.
لازم به ذکر است که تمامی خدمات باربری تهران کالا بر همراه با بارنامه ، بیمه نامه و ضمانت نامه رسمی و کتبی ارائه میشوند تا خیال تمام مشتریان بابت سلامت بارشان راحت باشد.
برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09128443695 تماس بگیرید
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها