به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۲۹۶۴۴۲

فروش ویژه فرش نگین مشهد

گروه کسب و کار:
اگر در فکر ایجاد فضایی آرامش بخش و زیبا برای خانه خود می باشید، انتخاب درستی کرده اید. فرش نگین مشهد با جلوه ای فوق العاده و طرح و رنگ منحصر به فرد، جزئی از زیبایی منزل شما خواهد بود. طرح ریز بافت این فرش ماشینی مانند تابلو نقاشی است و دنیایی از رنگ های زیبا را به منزل شما می آورد. اگر قصد خرید فرش ماشینی را دارید مطلب زیر را مطالعه نمایید.

فرش نگین مشهد
از زیبایی های بافت فرش مشهد نگین وجود تنوع زیاد در طرح و رنگبندی فرش می باشد. فرش نگین مشهد گلستانی پر از لاله و گل و مرغ است که با کیفیت بالا و در طرح ها و رنگ های شاد و جذاب تولید و عرضه می شود. از دیگر عوامل جلوه این فرش وجود نقوش و نگاره های بسیار زیبا و ظریف در زمینه فرش می باشد که همه این ها توصیف کمی از زیبایی فرش نگین مشهد می باشد.
در خرید فرش نگین مشهد شک نکنید، چون وجود رنگ های زمینه کرم، سرمه ای، آبی و نقره ای به عنوان زمینه فرش خریداران زیادی را به خود جلب کرده است. طرح فرش بافته شده این فرش ماشینی به زیبایی در رنگ های زمینه آن خودنمایی می کند. این فرش ریزبافت برای خانواده هایی که در طراحی داخلی خانه خود از رنگ های گرم استفاده کرده اند گزینه بسیار مناسبی است.
الیاف مورد استفاده در بافت فرش های ماشینی نگین مشهد از جنس اکریلیک هیت ست شده هستند. که بسیار نرم بوده و نسبت به فرش های پلی استر مقاومت بالایی در مقابل گرما و گرد و غبار دارند.

ویژگی های فرش نگین مشهد
فرش ایرانی پر از زیبایی است، مانند بهشتی با رنگ های زیبا و درخشان که انسان را سحر می کند. فرش نگین مشهد در انواع مختلف ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه، با تراکم و کیفیت ممتاز و درجه یک در کارخانه فرش کاشان بافته می شود. استفاده از نخ اکریلیک در فرش نگین مشهد باعث ایجاد خصوصیات ویژه ای مانند ضد حساسیت و بدون پرز بودن این فرش می شود.
یکی از ویژگی های تولیدات کارخانه فرش کوروش کاشان استفاده از نخ های مرغوب در بافت فرش ها است که باعث طول عمر و کیفیت بالای فرش ماشینی می شود. نخ به کار رفته در بافت این نوع فرش، اکریلیک هیت ست شده می باشد که بسیار نرم و لطیف بوده و بدون پرز دهی می باشد. الیاف فرش هیت ست شده در فرآیندی با حرارت تثبیت شده و به همین دلیل، ضد آلرژی بوده و دوام و مقاومت بالایی دارند. عدم استشمام بوی نفت و پلاستیک و رنگ بندی شفاف از دیگر ویژگی های مثبت این طرح فرش می باشد.
فرش ماشینی نگین مشهد با بافت ریز در ابعاد ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری با قیمت کارخانه و بسیار پایین تر از بازار فرش به خریداران عرضه می شود. فرش نگین دارای ضمانت ۵ ساله بوده تا خیال مشتریان بابت کیفیت بالای آن راحت باشد.قیمت فرش در فروشگاه فرش کوروش با تفاوت 20% نسبت به فروشگاه های سطح شهر عرضه میشود.

انتخاب فرش نگین مشهد با توجه به دکوراسیون
یکی از نکاتی که در دکوراسیون منزل به آن توجه می شود، هماهنگی رنگ عناصر و اکسسوری های مورد استفاده می باشد. گردش رنگ در فضای خانه یکی از اصول اساسی در دکوراسیون داخلی است. از این رو انتخاب رنگ فرش نکته ای بسیار مهم در زمان خرید فرش برای منزل محسوب می شود.
فرش نگین مشهد به دلیل داشتن نقشه و طرح هایی که به زیبایی بافته شده اند و رنگ بندی چشم نوازی که دارد برای اتاق پذیرایی و اتاق خواب مناسب می باشد. وجود رنگ سورمه ای در کنار رنگ های روشن در زمینه برای فضای خانه های بزرگ مناسب است. و برای خانه های کوچک و مدرن می توان از فرش نگین مشهد کرم رنگ استفاده نمود تا روشنایی خاصی به محیط ببخشد. این فرش جزو مدل های ماندگار و پرفروش در بین خریداران می باشد.فرش مشهد جدیدترین فرش عروس را در میان طرح های خود دارد که زیبای چند برابری به خانه عروس و دکوراسیون خانه های مدرن عروس و داماد میدهد.

فرش ۱۲۰۰ شانه نگین مشهد فرش نگین مشهد 1200 شانه
به علت استفاده از نخ نازک و لطیف و شانه و تراکم بسیار بالا در فرش ۱۲۰۰ شانه نگین مشهد، این مدل فرش شبیه فرش دستبافت می باشد. ضخامت کم در این فرش باعث می شود تا تارهای فرش بعد از هر بار تا زدن و باز کردن به راحتی به حالت اولیه خود بر گردند و فرش شکستگی نداشته باشد. این ویژگی در فرش های کاشان به علت کیفیت بالا و استفاده از جنس پنبه در الیاف آن نیز می باشد.

فرش 700شانه نگین مشهد

فرش 700 شانه نگین مشهد
فرش های ۷۰۰ شانه جزو پر فروش ترین محصولات می باشند. فرش ۷۰۰ شانه نگین مشهد با طراحی بی نظیری که دارد. استفاده از رنگ های گرم در کنار رنگ سرد، علاوه بر تعادل در رنگ، زیبایی چشم گیری نیز به چشم بیننده می آورد.

فرش ۱۰۰۰ شانه نگین مشهد
وجود رنگ آبی و کرم در زمینه فرش ۱۰۰۰ شانه نگین مشهد باعث آرامش بخشی و ایجاد فضایی دلنشین در خانه می شود. رنگ های روشن با بیشتر رنگ های ست می شود بنابراین این طرح فرش برای بیشتر دکوراسیون ها مناسب می باشد.
با خرید این فرش ماشینی، دکوراسیون شما شاد و در عین حال شیک و چشم نواز خواهد بود. رنگ آبی با اکثر رنگ ها به راحتی ست می شود و از بدو ورود به عرصه فرش ماشینی طرفدارن زیادی را به خود جذب کرده است. این فرش ماشینی در رنگ زمینه سرمه ای ، زمینه کرم و زمینه فیلی نیز تولید می شود، وجود رنگ های روشن در فرش علاوه بر شادابی ، نور بیشتری در فضای اتاق شما به وجود می آورد.

خرید فرش ماشینی
مشتریان دقیق و مشکل پسند که می خواهند برای خانه یا محل کار خود فرش با کیفیتی خریداری نمایند، می توانند بدون واسطه و به طور مستقیم از نمایشگاه های فرش واقع در تهران و کاشان خرید نمایند. مجموعه فرش کاشان کیفیت نخ، شانه و تراکم و دیگر ویژگی های فرش نگین مشهد را تضمین می کند. تمامی فرش های تولید کارخانه فرش کاشان با ضمانت اصل بودن به شما مشتریان محترم عرضه می شود.
خرید حضوری از فروشگاه فرش کوروش در تهران برای مشتریان گرامی ممکن می باشد. با خرید اینترنتی فرش کاشان نیز فرش مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت خواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی فرش کوروش
کلام آخر
فروشگاه فرش کوروش عرضه کننده جدیدترین محصولات فرش نگین مشهد می باشد. تمام مدل های فرش عرضه شده توسط کارخانه فرش کوروش در فروشگاه اینترنتی فرش  www.bfarsh.com موجود است. تمامی طرح های تولید این مجموعه به صورت مستقیم از کارخانه به فروش می رسد. به همین دلیل قیمت فرش ها در حدود ۲۰ تا ۳۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش می باشند. بنابراین خرید از این مجموعه معتبر بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها