به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۲۹۶۴۹۹

تاریخ و زمان پخش خانگی فیلم دینامیت + دانلود سایر فیلم‌های طنز ۱۴۰۰

گروه فیلم و سریال: خون جدید در رگ‌های سینماها نیمه جان کشور با نمایش فیلم‌های زیبا و دیدنی دینامیت، قهرمان، گشت ارشاد 3، شیشلیک و درخت گردو. در همین حال قصد داریم یک وبسایت معتبر و قانونی که با مجوزهای لازمه اقدام به درج لینک دانلود این عناوین کرده است را برای شما مهیا کنیم. با ما همراه باشید در این پست.
-  دینامیت / رکورددار بلامنازع فروش در دوران کرونا!
دینامیت را باید تافته جدا بافته با سایر فیلم‌ها دانست چرا که این فیلم به قدری قدرتمند و با اعتماد به نفس بود که حتی منتظر بهبود اوضاع هم ننشت و در همان تیر ماه و زمانی که هنوز در اوج و پیک پنجم کرونا بودیم به صف اکران پیوست. این شهامت بی جهت نبود، چرا که دینامیت تاکنون توانسته است به فروش باور نکردنی 12 میلیارد تومانی دست یابد! و به نظر نمی رسد که ترمز آن فعلا به فکر گرفته شدن باشد!


 
توصیه اکید و شدید داریم به تماشای دینامیت؛ یک فیلم طنز سراسر خنده و نشاط و شادی که به نهایت شما را خواهد خنداند:
لینک قانونی: دانلود فیلم دینامیت
 
فیلم دینامیت – Dynamite Film محصول سال ساخت: 97 به  تهیه کنندگی: ابراهیم عامریان، نویسنده: حمزه صالحی و کارگردانی مسعود اطیابی می‌باشد که بنا است در پاییز 1400 در وبسایت کول دانلود پخش شود. احمد مهرانفر و پژمان جمشیدی در کنار زیبا کرمعلی . محسن کیایی و نازنین بیاتی بایگران اصلی این کمدی بی نظیر و پرطرفدار را تشکیل داده اند.
دینامیت در شکل ساختاری یادآور اجاره‌ نشین‌ها ی مهرجویی، روایت ماجراهای خانه‌ ای است که افرادی مختلف در آن سکونت دارند. دو دختر جوان، یک ساقی، دو طلبه و… از جمله ساکنان خانه “دینامیت” هستند که تضادهای فکری آن‌ها به سمت و سوی وقوع اتفاقات طنازانه می‌رود…
 
-    درخت گردو / روایتی بی نظیر از یک حماسه واقعی با بازی درخشان پیمان معادی
درخت گردو هم فیلم دیگری است که در زمان پیک کرونا تن به اکران داد، گرچه این فیلم هم قرار بود در تیرماه و همزمان با دینامیت اکران شود ولی نهایتا در شهریور این اتفاق افتاد و فروش نسبتا خوبی را هم تا این جا تجربه کرده است و با توجه به بهبود اوضاع و گشایش‌هایی که در وضعیت سینما رفتن مخاطبین رخ خواهد داد، باید شاهد فروش بیشتر درخت گردو هم باشیم.



جهت دانلود فیلم سینمایی بسیار زیبا و دیدنی درخت گردو به لینکی که در ادامه آمده است مراجعه کنید:
دانلود فیلم درخت گردو
 
فیلم درخت گردو – Derakht Gerdu Film محصول 98 به تهیه کنندگی مصطفا احمدی و کارگردانی محمدحسین مهدویان می‌باشد که برای پخش در پاییز 1400 در سایت کول دانلود در نظر گرفته شده است.
بازیگران کلیدی درخت گردو پیمان معادی . مهران مدیری . مینا ساداتی می‌باشند و در خلاصه داستان آن آمده است که داستان این فیلم سینمایی در ۳ مقطع تاریخ معاصر به تصویر کشیده شده است که براساس روش کار این کارگردان، به احتمال بسیار شاهد ۳ نوع فیلمبرداری در «درخت گردو» خواهیم بود؛ این فیلم سینمایی برگرفته از یک داستان واقعی است و ماجرایی را در کنار بمباران شیمیایی سردشت به تصویر می‌کشد. با توجه به این که بمباران سردشت در سال ۱۳۶۶ رخ داده است، نقطه آغاز روایت در دهه ۶۰ است و پس از آن دو دوره تاریخی دیگر در دهه ۸۰ و دهه ۹۰ خواهیم بود. پیمان معادی نقش فردی به نام قادر مولان‌پور را که در خلال بمباران شیمیایی سردشت خانواده‌اش دچار مشکلات شیمیایی می‌شوند را روایت می‌کند. در سکانس‌های آخر فیلم، قادر در جواب قاضی دادگاه لاهه که می‌پرسد: چرا اینقدر امیدواری ؟ جواب می‌دهد: اگر ما کردها امیدوار نبودیم خیلی زودتر از بین رفته بودیم.
در شهریور 98 بود که خبر استارت فیلمبرداری درخت گردو رسانه ای شد، سپس در 22 آبان فیلمبرداری پایان یافت و به طی کردن مراحل فنی رسید. و پس از آن بود که با آغاز پاندمی کرونا این فیلم تا شهریور امسال در صف انتظاری تقریبا دو ساله ماند تا رنگ اکران را به خود ببیند.

 -    فیلم قهرمان اصغر فرهادی / امید بسیار به اسکار امسال
قهرمان نیز فیلم دیگری است که به تازگی قرارداد اکران و همچنین پروانه نمایش خود را هم دریافت کرده است و به زودی به صف فیلم‌های در حال اکران خواهد پیوست تا شاهد رقابتی تمام عیار در بین فیلم‌های گیشه پاییزی را شاهد باشیم.


 
جهت دریافت آخرین خبرها و همچنین زمان اکران و پخش و البته لینک دانلود فیلم قهرمان اصغر فرهادی بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود فیلم قهرمان
 
شاید برای توضیف و توضیح و معرفی این فیلم به هیچ سخن اضافه ای نیاز نباشد جز این که بگوییم کارگردانی اثر با اصغر فرهادی بوده است. کارگردانی صاحب سبک و جاافتاده که علاقمندان بسیاری دارد.
فیلم قهرمان – A Hero در سال 99 و در شیراز ساخته شده است. تهیه کننده فیلم الکساندر ماله گی و نویسندگی و کارگردانی نیز با اصغر فرهادی بوده است.
امیر جدیدی . سارینا فرهادی . محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، سحر گلدوست، احسان گودرزی، مریم شاه‌ داعی، علیرضا جهاندیده، صالح کریمایی، فرخ نوربخت، محمد عاقبتی و سارینا فرهادی بازیگران این فیلم را تشکیل داده اند. درباره خط داستانی قهرمان گفته شده است که: رحیم به خاطر بدهی که نمی‌ توانسته بپردازد، در زندان است. در طول دو روز مرخصی، او تلاش می‌کند که طلبکارش را قانع کند تا از شکایتش در ازای پرداخت مبلغ کمتری، صرف نظر کند. اما اوضاع آن طور که او فکر می‌کند پیش نمی‌ رود… وبسایت ایتالیایی سینماتوگرافو اما در توضیح آثار بخش رقابتی کن خلاصه داستان کامل‌ تری از فیلم فرهادی منتشر کرده که در آن نوشته: «داستان این فیلم درباره مردی است که به دلیل بدهی در زندان است اما وقتی آزاد می‌شود، متوجه می‌شود دوست دخترش یک کیف پر از پول پیدا کرده، اما تصمیم می‌گیرد از این پول برای پرداخت بدهی‌ اش استفاده نکند. زمانی که خبر این اقدام ایثارگرانه او در شهر می‌پیچد، به چهره‌ای معروف بدل می‌شود و همشهری‌هایش برای کمک به او دست به کار می‌شوند»
این فیلم نخست در تیرماه 1400 در جشنواره کن اکران شد و موفق به دریافت جایزه بزرگ هیات داوران شد. سپس قرار است که در آبان 1400 / در ایران و آن گاه از 17 دی 1400 در امریکا اکران گسترده و عمومی شود.

 -    کمدی شیشلیک نیز با رضا عطاران از راه می‌رسد!
فیلم طنز و کمدی شیشلیک نیز که امید بسیاری به فتح گیشه امسال دارد به محض بهبود وضعیت سینماها درخواست پروانه اکران داد و با این درخواست نیز موافقت شده است. بنابراین باید هرچه زودتر شاهد تماشای این فیلم پرطرفدار و محبوب باشیم.



جهت دانلود این فیلم طنز جذاب به لینک زیر مراجعه کنید:
دانلود فیلم شیشلیک
 
فیلم شیشلیک – Shishlik Film محصول سال: 1399 به تهیه کنندگی: محمدرضا منصوری، نویسندگی: امیرمهدی ژوله و کارگردانی: محمدحسین مهدویان می‌باشد که با حضور بازیگران مطرحی چون پژمان جمشیدی، جمشید‌هاشم پور، رضا عطاران، ژاله صامتی، مه لقا باقری، وحید رهبانی وعباس جمشیدی ساخته شده است.
در خلاصه داستان این کمدی تماشایی و دیدنی می‌خوانیم که: یکی از اهالی شهرکی در حاشیه تهران، تحت تاثیر شرایط خاصی که از سوی رییس کارخانه ای برایش رقم خورده است، طغیان کرده، در جستجوی رهایی خانواده اش برمی آید.

 -    کمدی پرطرفدار و به شدت محبوب گشت 3
پس از ساخت گشت 1 و 2 و در پی آن استقبال بسیار بالا از این دو فیلم طنز و جنجالی، سعید سهیلی تصمیم به ساخت گشت ارشاد 3 گرفت ولی این فیلم مدت‌ها به دلیل وضعیت نابسامان سینماها در پشت پرده‌ها مانده بود تا این که از اواخر شهریور و با بهبود اوضاع، پروانه نمایش آن نیز صادر شده و به زودی اکران می‌شود.


 
جهت دانلود این فیلم بسیار زیبا و دیدنی بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود فیلم گشت ارشاد 3
 
سعید سهیلی پس از ساخت فیلم «ژن خوک» بود که به فکر ساخت گشت 3 افتاد. به همین منظور از خرداد 98 خبری مبنی بر این که وی و تیم نویسندگان و سازنده اش در حال نگارش فیلمنامه این اثر هستند، رسانه ای شد. از اواخر خرداد همان سال نیز خبر و تصمیم قطعی شد و فیلم به مرحله پیش تولید رسید تا این که در تیرماه 98 گشت ارشاد 3 رسما کلید خورد. گرچه پرونده ساخت و فیلمبرداری گشت 3 در تاریخ 1 شهریور به پایان رسیده بود ولی به دلیل مشکلات مهاجرت یکی از بازیگرانش (ریحانه پارسا) و سپس پاندمی کرونا، مجالی برای اکران پیدا نکرد. هنوز هم به صورت رسمی مشخص نشده است که عوامل، چگونه مشکل ممنوع کاری ریحانه پارسا را حل کرده اند، این که آیا سکانس‌های وی را حذف کرده اند یا با بازیگر جایگزینی دوباره فیلمبرداری کرده اند، هنوز مشخص نیست ولی گزینه نخست بسیار بعید به نظر می‌رسد.
امیر جعفری . ساعد سهیلی . پولاد کیمیایی . ریحانه پارسا . بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی مقدم، علیرضا خواجه نیا در غیاب حمید فرخ نژاد بازیگران گشت 3 را تشکل داده اند.

حسن و عطا پس از سال‌ها به ایران برمی گردند. آن‌ها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌‌ها می‌پردازند، پس از مدتی سودای خوانندگی آن‌ها را رها نمی‌ کند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می‌گیرند. اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند پس تصمیم می‌گیرند به سراغ یک زمین‌ دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی می‌کند رفته او را بدزدند. اما پس از مدتی با او دوست می‌شوند و زمین‌ دار بزرگ تصمیم می‌گیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آن‌ها را تقبل کند. در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی می‌دهد که هر سه آن‌ها را دچار دردسرهای بزرگی می‌کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها