به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۲۹۶۵۲۷

جانی دپ با هالیوود وارد جنگ شد

جانی دپ با هالیوود وارد جنگ شد
گروه فرهنگی: جانی دپ با راه‌اندازی شرکت فیلمسازی خود قصد دارد به تحریم خود توسط هالیوود پایان دهد. جانی دپ، بازیگر سرشناس و مطرح آمریکایی که همه او را با نقش‌های ویلی وانکا، ادوارد دست قیچی و جک اسپارو می‌شناسند، این روز‌ها زندگی هالیوودی آشفته‌ای را می‌گذراند؛ اما اکنون به نظر می‌رسد دپ به دنبال این است تا همه چیز را تحت کنترل خود درآورد.
 
جانی دپ و همسر سابقش، امبر هرد مدتی پس از آن که هرد ادعا کرد دپ از او سوء استفاده کرده است، درگیر دعوای حقوقی شدند. این در حالی است که دپ ادعای هرد را دروغ خوانده و اکنون، این دو در یک نبرد ۱۵۰ میلیون دلاری هستند که بهار سال آینده به پایان خواهد رسید. اگرچه دپ به هیچ جرمی محکوم نشده است، پیامد‌های اتهامات عمومی هرد را پس از این دعوا مشاهده کرده است.

این بازیگر در نبرد افتراقی در برابر روزنامه انگلیسی The Sun، که طرفدار هرد بود، شکست خورد. او همچنین نبرد تجدید نظر خود علیه این شرکت را از دست داد. از آن زمان، دپ گفته است که هالیوود او را "تحریم" کرده است.

پس از اینکه دیزنی این بازیگر را از حق رأی دادن بیرون کرد، او نقش خود را در فرانچایز جانوران شگفت انگیز ساخته استودیوی برادران وارنر و همچنین نقش جک اسپارو در فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب از دست داد.
از آن زمان گفته شد که دپ به دنبال استودیو‌های کوچکتر برای کار بود و دوستش تیم برتون او را در پروژه‌ای انتخاب کرده است، اما هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر همکاری دپ با یک استودیوی فیلمسازی شنیده نشده است.

اخیراً، دپ در مورد فرهنگ «لغو» صحبت کرد و به طور رسمی اعلام کرد که هیچکس از آن در امان نیست و هر کس می‌تواند هر چیزی را بگوید که شما را از بین ببرد. این بازیگر خاطرنشان کرد که فرهنگ «لغو» خارج از کنترل است و به نظر می‌رسد او راهی برای اطمینان از ادامه فعالیت خود پیدا کرده است، حتی اگر بسیاری به دنبال «لغو» او هستند.

گزارش شده است که دپ یک شرکت فیلمسازی مستقر در انگلستان را راه‌اندازی کرده است.به نظر می‌رسد شرکت او به دنبال این خواهد بود که ریسک کند، زیرا این بازیگر اظهار داشته است که «شما همیشه نمی‌توانید با خیال راحت بازی کنید و تماشاگران "خسته" می‌شوند» . گفته می‌شود این شرکت قرار است طی چند سال آینده چند پروژه سینمایی منتشر کند.قرار نیست دپ در هیچ یک از آن فیلم‌ها ظاهر شود، اما همانطور که می‌بینیم این بازیگر به وضوح مایل است در شرکت خود بیش از یک تهیه کننده باشد.
برچسب ها: جانی دپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها