به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۲۹۶۵۳۱

برتری ترامپ نسبت به بایدن به ۱۰ درصد رسید

گروه بین‌الملل: نظرسنجی جدید موسسه راسموسن آمریکا نشان می‌دهد: ترامپ در انتخابات آتی بایدن را با اختلاف ۱۰ درصد شکست میدهد. چنانچه به جای بایدن، کامالا هریس نامزد شود ترامپ با فاصله ۱۳ درصدی پیروز خواهد شد.
برتری ترامپ نسبت به بایدن به ۱۰ درصد رسید
نظرسنجی موسسه گالوپ، هم حکایت از این دارد که 69 درصد آمریکایی‌ها مسیری را که بایدن در حال حرکت در آن است، قبول ندارند.
ایندیپندنت نوشت: با گذشت 9 ماه از ورود جو بایدن به کاخ سفید، پیش‌ بینی ترامپ و بسیاری از هواداران او از پشیمانی رای‌دهندگان به بایدن به وقوع پیوسته است. اغلب نظرسنجی‌ها و حتی خوش‌‌بینانه ‌ترین آنها از افت شدید محبویت بایدن و پیشتازی ترامپ در انتخابات آتی حکایت دارد.
برخی دلایل آن ضعف آشکار بایدن در غلبه بر بن‌بست‌ سیاسی،‌ وضعیت داخلی و اقتصاد آمریکا و سیاست خارجی عنوان شده است. پیش از این برخی شرکت‌کنندگان در نظرسنجی‌ها اعلام کرده بودند که باور دارند بایدن تصمیم‌گیرنده اصلی در سیاست‌های آمریکا نیست و اطرافیانش برای او تصمیم می‌گیرند. محبوبیت بایدن به ویژه پس از خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان و مسلط شدن طالبان بر این کشور با شیب بیشتری رو به سقوط است. 

کوین مک‌کارتی: بایدن را حتی با جیمی کارتر هم مقایسه نکنید
رهبر اقلیت جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت: در چند ماه گذشته مردم، دولت بایدن را با دوره کارتر مقایسه می‌کنند. ولی بعد از این همه بحران که مثل سیل ادامه دارد و بایدن فقط آنها را تماشا می‌کند، من می‌خواهم بگویم که این مقایسه عملاً یه توهین به جیمی کارتر محسوب می‌شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها