به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۲۹۶۶۱۳

افشاگری جورجینا درباره ازدواجش با رونالدو

افشاگری جورجینا درباره ازدواجش با رونالدو
گروه ورزشی: جورجینا رودریگس اعتراف کرد که دلش می‌خواهد با ستاره منچستریونایتد ازدواج کند و اگر کریس از او خواستگاری کند به او جواب «بله» خواهد داد.این مدل ۲۷ ساله آرژانتینی که از کریستیانو رونالدو یک دختر ۳ ساله دارد و برای ۳ فرزند دیگر کریس هم مادری می‌کند، درباره زندگی شخصی‌اش در مستند «نتفلیکس» افشاگری کرده است. او در کلیپی که به تازگی در اینستاگرامش پست کرد نشان داد که با جمعی از دوستانشان در قایق تفریحی مشغول صرف شام بودند که از او پرسیدند «چه زمانی قرار است با رونالدو ازدواج کند؟» جورجینا هم پاسخ مشخصی به سؤال نداد و گفت: «این موضوع به من بستگی ندارد.»

جورجینا کلمه اسپانیایی «اوخالا» را به زبان آورد که در عربی به معنی «انشاالله» است و در انگلیسی به معنی «اگر خدا بخواهد». این کلیپ همچنین شامل تصاویری از فوتبال بازی کردن رونالدو با خانواده‌اش است و جورجینا که در مراسم‌های فرش قرمز دور اروپا شرکت می‌کند و لذت می‌برد.در قسمت دیگری از این کلیپ جورجینا هنگام فیلمبرداری در «خاکا» از توابع پیرنه اسپانیا یعنی جایی که در آن بزرگ شد، با یکی از پاپاراتزی‌ها شوخی می‌کند و می‌گوید: «قرار است کل روز با این دوربین کوچک ما را دنبال کنید؟»

فروشنده سابق که اکنون مدل و اینفلوئنسر است در این کلیپ خطاب به ۲۷٫۴ میلیون دنبال‌کننده‌اش پیغامی می‌فرستد: «من بالاخره می‌توانم با این کلیپ به شما خبر بدهم که مستند من به زودی در نتفلیکس پخش می‌شود.»پیش از این گفته شده بود که در این مستند رونالدو به تمام جهان ماجرای عاشق شدنش را خواهد گفت. اینکه چطور در یک ثانیه به جورجینا دل باخت و چه احساس عمیقی به او دارد. هنوز تاریخ اکران این مستند مشخص نیست.

آلوارو دیاس که کارگردان اسپانیایی بخش سرگرمی نتفلیکس است با تأیید حضور رونالدو در این مستند گفت: «قطعاً رونالدو در این مستند حضور دارد اما تمرکز اصلی بر روی شناختن جورجینا از نگاه خودش و رابطه‌اش با پدر فرزندانش است.»

جورجینا در پیش نمایش اولین سری از این مستند می‌گوید: «من ۲۷ ساله هستم و ۵ سال قبل زندگی‌ام به طور کامل عوض شد. وقتی که برای اولین بار رونالدو را دیدم پنج‌شنبه یک روز تابستانی بود و داشتم از مغازه بیرون میرفتم که یک جوان خوشتیپ قد بلند...»

رونالدو و جورجینا بارها و بارها شایعات ازدواجشان را رد کردند. اخیراً هم گفته می‌شد آنها مخفیانه در سفری به مراکش ازدواج کردند. اعتراف جورجینا در این مستند مبنی بر تمایلش به ازدواج با این ستاره فوتبال نشان می‌دهد که تمام گزارشات قبلی در مورد ازدواج‌شان کذب بوده‌اند.هفته گذشته مادر کریستیانو رونالدو گفت که رابطه خیلی خوبی با جورجینا دارد و او را «دختر خوب» و «حامی بزرگی برای کریس» خطاب کرد.
مرجع : خبر ورزشی
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها