به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۲۹۶۶۱۵

مردم در تعطیلات پیش‌رو از سفر رفتن بپرهیزند

مردم در تعطیلات پیش‌رو از سفر رفتن بپرهیزند
گروه جامعه: نماینده مردم رشت در مجلس از مردم خواست برای ادامه روند کاهشی آمار فوتی ها و مبتلایان کرونا در کشور، در تعطیلات پیش‌رو به سفر نروند.محمدرضا احمدی با اشاره به اهمیت پرهیز از سفرهای غیرضرور در تعطیلات پیش‌رو عنوان کرد: آن مدتی که آمار فوتی ها و مبتلایان بسیار افزایش داشت روزهای خوبی را پشت سر نمی گذاشتیم و شاهد شرایط ناراحت کننده ای بودیم، خانواده های زیادی عزیزانشان را از دست دادند، ولی اکنون با وجود تسریع و توسعه در واردات واکسن و واکسیناسیون عمومی این آمار در حال کاهش است، اگرچه آمار فوتی و ها مبتلایان بازهم بالا است ولی همه باید همت کنیم تا به کاهش هرچه بیشتر آن کمک کنیم.
 
وی افزود: در این شرایطی که تعداد فوتی ها و مبتلایان در کشور در حال کاهش است نباید با بی توجهی به پروتکل ها در تجمع ها شرکت کنیم و در تعطیلات پیش‌رو به سفرهای غیرضروری برویم؛ یعنی اقدامی انجام ندهیم که به آغاز پیک دیگر کمک کرده باشیم؛ به عنوان برادر کوچکتر از هموطنان عزیز درخواست می کنم در تعطیلات پیش‌رو از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در رعایت پروتکل های بهداشتی کوشا باشند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: باید تلاش کنیم چرخه شیوع به کلی قطع شود تا بعد از آن بتوانیم به راحتی در تجمع های خانوادگی و سفرها شرکت داشته باشیم، البته اکنون هم اگر ضرورت دارد در تجمعی شرکت داشته باشیم قطعا باید به استفاده از ماسک و شست و سوی دست ها توجه کنیم، با امید به خداوند همه در کنار هم کمک کنیم تا در آینده ای نزدیک شاهد صفر شدن آمار فوتی ها و مبتلایان در کشور باشیم.
برچسب ها: سفر کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها