به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۲۹۶۷۵۳

فیلم بعدی رابرت ردفورد معرفی شد

فیلم بعدی رابرت ردفورد معرفی شد
گروه فرهنگی: رابرت ردفورد کارگردان و بروس اسپرینگستین خواننده سرشناس آمریکایی با هم در ساخت مستندی با عنوان «موستانگ‌ها: اسب‌های وحشی آمریکا» همکاری کرده‌اند.این مستند درباره اسب‌های وحشی آمریکاست و زندگی آشفته آنها را از گذشته تا آینده نامشخص‌شان روایت می‌کند. با این مستند بلند مخاطب به سفری اودیسه‌وار در سراسر آمریکا می‌رود و جاهایی را می‌بیند که مردم کمی ممکن است تاکنون دیده باشند؛ جایی که بیش از ۸۰ هزار اسب وحشی در زمین‌های عمومی و بیش از ۵۰ هزار اسب در زمین‌های دولتی زندگی می‌کنند.

این فیلم قرار است از ۱۵ اکتبر نمایش خود را در سینماها شروع کند و اندکی بعد به صورت تی‌وی اودی در دسترس باشد.ردفورد مدیر اجرایی فیلم است و اسپرینگستین موسیقی فیلم را برعهده دارد. یکی از موسیقی‌های فیلم توسط دایان وارن ترانه‌سرای نامزد ۱۲ اسکار نوشته شده و بلانکو براون آن را اجرا کرده است.

ردفورد در این باره گفت: اسب‌های وحشی آمریکا در آخرین جایی که دارند، ایستادگی می‌کنند. افزایش رقابت در استفاده از منابع طبیعی، اسب‌های وحشی و دیگر گونه‌های حیات وحش ما را تهدید می‌کند. اسب‌ها بخشی از تاروپود زندگی آمریکایی هستند و اگر چیزی آنها را تهدید کند یعنی همه ما را تهدید می کند.

یکی از خطوط اصلی داستان این مستند درباره موستانگ‌هایی است که با جانبازان جنگی که دچار عارضه‌های پس از جنگ شده و بهبودی پیدا نمی‌کنند، همکاری می‌کنند و نشان دهنده اهمیت این حیوانات است.این فیلم را استیون لاتهام و کنراد استنلی کارگردانی کرده‌اند و برایان برت فیلمبرداری آن را انجام داده است.«موستانگ‌ها» در اکتبر برای اولین بار در جشنواره فیلم نیوپرت بیچ به نمایش درمی‌آید و سپس به جشنواره بین‌المللی فیلم هارتلند، جشنواره بین‌المللی فیلم ادمونتون و فیلم فست ۹۱۹ می‌رود.
برچسب ها: رابرت ردفورد
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها