به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : ۲۹۶۷۸۵

میلان 1 - 2 اتلتیکو؛ سه امتیاز در دقیقه 97

گروه ورزشی: اتلتیکومادرید با گلزنی در دقیقه 97 موفق شد 1-2 در خانه میلان به پیروزی برسد.
میلان 1 - 2 اتلتیکو؛ سه امتیاز در دقیقه 97
میلان در شبی که در همان نیمه اول 10 نفره شده بود، در دقایق پایانی مغلوب ستاره های نامدار اتلتیکومادرید شده و در اولین تجربه خانگی خود بعد از هفت سال، 1-2 مقابل این تیم شکست خورد.
میلان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با حرکت براهیم دیاز فرصت داشت گل اول بازی را به ثمر برساند، اما ضربه آنته ربیچ بعد از واکنش یان اوبلاک با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
اما در دقیقه 20 میلان به گل اول دست یافت. این بار براهیم دیاز موفق شد رافائل لیائو را در سمت راست محوطه اتلتیکومادرید صاحب فرصت گلزنی بکند و ضربه زمینی و فنی این بازیکن به گوشه دروازه حریف رفت تا روسونری از اتلتیکو پیش افتد.
 

 

 
اما در دقیقه 29 بود که فرانک کسیه، هافبک جنگنده میلان با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا شرایط در ادامه کار برای تیم میزبان دشوار شود. اما در دقیقه 36 و روی شروع مجدد خوب مایگنان بود که روسونری فرصتی تا دو برابر کردن برتری خود نداشت، اما ضربه تماشایی رافائل لیائو با بدشانسی به دیرک دروازه اتلتیکو برخورد کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول و روی ارسال آنخل کوره آ این اتلتیکو بود که می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه والی ژائو فلیکس با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه اول با برتری 0-1 میلان به اتمام رسید.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال ژائو فلیکس بود که اتلتیکومادرید فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه لوییس سوارز در بین مدافعان میلان با اختلاف کمی به بیرون رفت.
در دقیقه 62 اتلتیکومادرید صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و با ارسال لودی این ژائو فلیکس بود که در موقعیتی خوب می توانست دروازه میلان را باز کند، اما توموری اجازه رخ دادن این اتفاق را نداد. دقایقی بعد اتلتیکومادرید باز هم موقعیت مناسبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه فیلیپه از فاصله ای دور را مایگنان، دروازه بان روسونری به خوبی دفع کرد.
اما در دقیقه 84 بالاخره فشار اتلتیکومادرید جواب داد و این تیم به گل رسید. ضربه سر لودی از سمت چپ در وسط محوطه جریمه به آنتوان گریزمان رسید و ضربه والی و زمینی این بازیکن به زیبایی به گوشه دروازه میلان رفت.
 

 
در اوقات اضافی این بار ژائو فلیکس در گوشه محوطه صاحب فرصت گلزنی داشت و می توانت کار میلان را تمام کند، اما دروازه بان میلان به خوبی این ضربه را دفع کرد.
اما در دقیقه 94 و با برخورد توپ به دست کالولو، اتلتیکومادرید صاحب یک ضربه پنالتی بحث برانگیز شد. در نهایت و در دقیقه 97 لوییس سوارز وسط دروازه میلان را هدف گرفته و موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا اتلتیکو در شبی جنجالی 1-2 میلان را شکست دهد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها