به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۲۹۶۸۶۵

مرگ موتورسوار لایی‌کش در بزرگراه همت

مرگ موتورسوار لایی‌کش در بزرگراه همت
گروه حوادث: رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ یک موتورسیکلت سوار در حین انجام لایی کشی با موتور خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ احسان مومنی به برخی از مهم‌ترین تصادفات رانندگی رخ داده در معابر پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و گفت: طی این مدت دو تصادف رانندگی قابل توجه در تهران رخ داد. بامداد روز سه شنبه نیز حادثه رانندگی رخ داده برای راننده و سرنشین سواری بی ام و را داشتیم که متاسفانه منجر به مرگ هر دو نفر شده و جزئیات آن اعلام شد.

وی درباره حوادث رانندگی رخ داده در تهران گفت: حوالی ساعت ۱۵:۳۰ روز گذشته، یک دستگاه موتور سیکلت در حال حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت بود که در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی با یکدستگاه سواری پژو ۲۰۶ برخورد کرد. درپی این حادثه عوامل امدادی و انتظامی به همراه عوامل پلیس راهور در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع آغاز شد که متاسفانه عوامل امدادی مرگ موتورسیکلت سوار ۳۰ ساله را به دلیل شدت جراحات وارده اعلام کردند.

مومنی درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: بررسی کارشناسان پلیس راهور نشان داد که این موتورسکیلت سوار در حال لایی کشی با موتورسیکلت بوده و در حالی که به طور خطرناکی از چندین خودرو عبور کرده بود در قسمت اضطرار بزرگراه با یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ برخورد کرده و متاسفانه همین برخورد منجر به مرگ وی شد. بنابراین علت این حادثه  لایی‌کشی  و عدم توجه به جلو از سوی راکب موتورسیکلت  تشخیص داده شد، ضمن اینکه علت توقف پژو ۲۰۶  در این محدوده  نیز در دست بررسی است.

وی از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در بزرگراه  آزادگان نیز خبر داد و گفت: این حادثه روز گذشته رخ داد و ماموران از طریق رصد دوربینی معابر متوجه وقوع آن شده و قبل از تماس مردم با پلیس عوامل راهور به محل حادثه اعزام شدند.  

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  را به عنوان دلیل وقوع این حادثه اعلام کرد و گفت: سواری پراید در حال حرکت در بزرگراه آزادگان بود که در محدوده شهرک عقاب با انحراف از مسیر ابتدا چندین دور به دور خود چرخیده و سپس با جدول حاشیه مسیر برخورد کرده و واژگون شده است.مومنی افزود: راننده سواری پراید که دچار مصدومیت شده بود از سوی عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد. ماموران پلیس راهور نیز نسبت به روان سازی و مدیریت ترافیک اقدام کرده و دقایقی بعد به ماموریت خود خاتمه دادند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها