به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۲۹۶۸۸۸

آمازون از Astro دیدنی و بامزه رونمایی کرد

آمازون از Astro دیدنی و بامزه رونمایی کرد
گروه علمی: شایعات درست از آب درآمدند و آمازون از ربات مجهز به دستیار صوتی الکسا رونمایی کرد. این ربات آمازون که Astro نام دارد، با قیمت اولیه ۱۰۰۰ دلار روانه بازار می‌شود، اما با عرضه گسترده قیمتش به ۱۵۰۰ دلار افزایش می‌یابد. Astro در حقیقت یک نمایشگر مجهز به الکسا است که می‌تواند در خانه کاربران حرکت کند و مراقب اطرافش باشد.

این ربات آمازون به یک دوربین پریسکوپی مجهز شده که میدان دید آن را گسترش می‌دهد و می‌تواند با استفاده از آن، مواردی مانند اجاق گاز و حیوانات خانگی خوابیده را بررسی کند. با سرویس اشتراکی Protect Pro رینگ، Astro می‌تواند زمانی که کاربر در خانه حضور ندارد، گشت بزند و حواسش به موارد مختلفی باشد.آمازون Astro می‌تواند صدای سیستم هشدار آتش‌سوزی، سیستم تشخیص کربن مونوکسید یا صدای شکستن شیشه را تشخیص دهد. این ربات اگر موردی نامعمولی را تشخیص دهد، به کاربر نوتیفیکیشن می‌فرستد و البته می‌توان از طریق حساب رینگ، مواردی را که ضبط می‌کند، ذخیره کرد.

همانطور که می‌توان حدس زد، می‌توان از دستورات صوتی مورد پشتیبانی الکسا برای این ربات استفاده کرد. این موضوع به معنای آن است که امکان استفاده از قابلیت جدید «Alexa Together» آمازون هم وجود دارد و در مواقع اضطراری اعضای خانواده می‌توانند با شما تماس بگیرند. اگر جزو افرادی هستید که در هنگام تماس‌ها در اطراف خانه راه می‌روید، Astro می‌تواند شما را همراهی کند.

این ربات از دوربین بهره می‌برد، اما بسیاری از کاربران نمی‌خواهند یک چشم همیشه دنبالشان باشند، بنابراین آمازون چگونه می‌خواهد دل چنین افرادی را بدست بیاورد؟ این کمپانی امکان قرار دادن Astro در حالت «مزاحم نشوید» را فراهم می‌کند که حرکت آن در طول روز و شب را محدود می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید برای آن محدودیت درنظر بگیرید تا این ربات نتواند وارد اتاق‌ها یا نواحی خاص شود.

Astro یکی از پروژه‌هایی است که آمازون سال‌هاست روی آن کار می‌کند و حالا تصمیم گرفته آن را به نمایش بگذارد. با این وجود، به نظر می‌رسد این شرکت درباره آینده چنین محصولی اطمینان خاطر ندارد.آمازون از اواخر سال جاری میلادی این ربات را بطور محدود و با قیمت اولیه ۹۹۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌کند، اما در زمان عرضه گسترده قیمتش به ۱۴۹۹.۹۹ دلار می‌رسد. با خرید ربات آمازون Astro، این کمپانی امکان دسترسی رایگان به سرویس Ring Protect Pro به مدت ۶ ماه را فراهم می‌کند.
برچسب ها: ربات
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها