به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۲۹۶۸۹۵

دیواری کوتاه‌تر از روحانی پیدا نکرده‌اند

دیواری کوتاه‌تر از روحانی پیدا نکرده‌اند
گروه سیاسی: روزنامه شرق در مطلبی به تلاش نمایندگان برای محاکمه روحانی واکنش نشان داد و آن را سرپوشی بر عملکرد ضعیف مجلس توصیف کرد.
این روزنامه نوشت: این‌روزها مجلس پرچم تخریب روحانی را برافراشته است؛ به نحوی که در همین چند وقت اخیر به دفعات شنیده شد که برخی از نمایندگان خواهان محاکمه روحانی هستند یا آنکه کمیسیون اصل90 سخن از طرح شکایت از روحانی را مطرح کرد. این در حالی است که دولت برخلاف مجلس به‌هیچ‌وجه انتقاد شدیداللحنی علیه دولت روحانی نکرده است و شخص رئیسی هم گرچه اخیرا قدری از سیاست‌های دولت قبل انتقاد کرد، اما دستور کار خود را تخریب روحانی قرار نداده است.
 گفتنی است نمایندگان کنونی مجلس پیش از انتخابات مجلس یازدهم در انتقاد به عملکرد مجلس دهم می‌گفتند که با روی‌کارآمدن مجلس انقلابی، ریل‌گذاری درستی انجام می‌شود تا مشکلات اقتصادی کشور حل شود که اکنون و بعد از گذشت حدود یک‌سال‌ونیم از عمر مجلس یازدهم، هیچ تأثیر شایان ذکری که متعاقب اجرای دو وظیفه قانون‌گذاری و نظارتی نمایندگان باشد، به چشم نمی‌خورد. به هر روی این‌روزها به‌ویژه در مجلس، بازار روحانی‌ستیزی داغ است؛ زیرا گویا نمایندگان دیواری کوتاه‌تر از روحانی پیدا نکرده‌اند!.


 
برچسب ها: حسن روحانی

۱
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ۲۳:۰۲
احمدی نژاد محاکمه نمی شود چون حامیانش ناراحت می شوند ، روحانی محاکمه نمی شود چون حامیانش ناراحت می شوند . بیچاره عدالت که دو سرش طلاست (377516)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۷/۰۸ ۲۱:۵۷
مطلب چاپ شده به حق وکاملاصحیح است.نکته دردناکش اینجاست که اگر به فرض محال کارووظایف محوله نمایندگان مردم مورد ارزیابی و بررسی قانونی ومحکمه ای قرار بگیره چه بسا تعداد زیادی شأن باید برگردندسرکار قبلیشون
خیلی جالب میشه اگه مثلاً از آقایان امتحان املا(دیکته)فارسی(انگلیسی پیشکش)گرفته بشه اون وقت معلوم میشه بی شک نتیجه مطلوب نخواهد بود


اختیارات دولت چه در تصمیم وچه درعمل بسیاربسیارکم ومحدود،امابایدتمام وکمال پاسخگو باشد

گرچه به نظر بنده آقای روحانی بخور اینها نیست (377543)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها