به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۲۹۷۰۴

نمی‌خواهند افتخاري به نام روحاني ثبت شود

گروه سياسي: معاون تقنینی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه تندرو‌ها در لباسهای گوناگون‌‌ همان صدا و ندایی را سر می‌دهند که صهیونیست‌ها با بیان و ادبیات دیگری آن صدا را سر می‌دهند، گفت: شاید دلیل دیگر مخالفت این عده با به اجرا در آمدن توافقات هسته‌ای جدید این باشد که آن‌ها نمی‌خواهند افتخار این موفقیت به نام دولت جدید ثبت شود.
نمی‌خواهند افتخاري به نام روحاني ثبت شود

محمدرضا خباز، درخصوص ابراز ناخرسندی برخی از اصولگرایان تندرو از به اجرا درآمدن توافقات هسته‌ای اخیر کشور، اظهار داشت: بعضی از افراد در داخل وخارج کشور از حل ماجرای پرفراز و نشیب و اندوه بار انرژی هسته‌ای راضی نیستند، لذا تمایلی به سامان یافتن این مسئله ندارند.  چون در گذشته عده‌ای خودشان در این گرفتاریهای به وجودآمده برای کشور نقش داشته‌اند و امروز می‌بینند که با سر انگشت تدبیر دولت جدید این مسائل حل می‌شود، ناراضی هستند.

وی گفت: این عده به جای اینکه از بابت شکسته شدن تهدیدهای صهیونیستی علیه ایران خدا را شاکر باشند که با تدبیر ریاست جمهوری نقشه‌هایشان نقش بر آب شده و به تدریج شرایط مناسبی در کشور به وجود می‌آید و ظلم مضاعفی که بر اثر استکبار  در این چند سال بر کشور تحمیل شده بود در حال رفع شدن است، ناراحت هستند.

معاون تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور مخالفت این عده را در خصوص به اجرا در آمدن توافقات هسته‌ای اخیر در ادامه روند مذاکرات بی‌تاثیر ندانست و تصریح کرد: چنانچه همه کشور هماهنگ و یک صدا با هم در رابطه با این موضوع با یکدیگر همکاری کنند روند مذاکرات با موفقیت بیشتری به پیش خواهد رفت. وی همچنین تاکید کرد: آنچه مسلم است این است که ما در شرایطی قرار داریم که باید از سمفونی دیپلماتیک کشورمان یک صدای موزون خارج شود و چنانچه این اتفاق به درستی صورت نگیرد، اصل سمفونیک به هم خواهد ریخت.

 

مرجع : ايلنا

منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ۲۳:۳۸
پس خیلی آدم های خودمحور و خودخواهی هستن که خواست یک ملت رو فدای امیال پستشون می کنن! (201820)