به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۲۹۷۰۴۱

مردی که به دنبال خودش می‌گشت!

مردی که به دنبال خودش می‌گشت!
گروه جامعه:  رسانه India today نقل کرده که دیروز یک مرد ترکیه‌ای که در جنگل گم شده بود، ساعت‌ها به همراه پلیس به دنبال خودش گشته و خودش را صدا زده است!
اقدام عجیب مرد ترکیه‌ای که دیروز در جنگل گم شده بود حسابی در رسانه‌های دنیا سر و صدا کرد. رسانه India today نقل کرده که این مرد ۵۰ ساله که حالت طبیعی نداشته از دورهمی دوستانش در پارک جنگلی جدا شده و به دل جنگل می‌زند. بعد از ساعتی که دوستان از آمدنش قطع امید می‌کنند، ماجرا را به پلیس خبر می‌دهند. پلیس در صحنه حاضر می‌شود و عملیات پیدا کردن مرد گم‌شده در جنگل شروع می‌شود. کم کم مردم دیگر و محلی‌ها به جمعیت جویندگان اضافه می‌شوند و همه با هم مرد گم شده را صدا می‌زنند و دنبالش می‌گردند.
بعد از چند ساعت گشت‌زنی، مردی از بین جمعیت جویندگان جلو می‌آید و می‌پرسد: «چه کسی را صدا می‌زنید؟ اینکه اسم من است!»
و مشخص می‌شود که مرد گم‌شده خودش در بین جمعیت جویندگان بوده و ساعت‌ها به دنبال خودش می‌گشته و اسم خودش را صدا می‌زده است! نکته جالب‌تر اینکه دوستانش هم در جمعیت جویندگان متوجه حضور او نشده بودند.نکته جالب‌تر اینکه این اولین بار نیست که کسی در بین جمعیت جویندگان دنبال خودش می‌گردد. سال ۲۰۱۲ نیز این اتفاق در گوشه دیگری از دنیا برای یک گردشگر آسیایی افتاده بود و او ساعت‌ها بین جمعیت دنبال گم‌شده‌ای که خودش بود گشت زده بود.


 
برچسب ها: ترکیه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها