کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خرید جدید استقلال از راه نرسیده گل زد

8 مهر 1400 ساعت 14:46

گروه ورزشی: بازیکنان استقلال در جریان تمرین امروز و در یک دیدار درون تیمی به مصاف هم رفتند که با گلزنی خرید جدید آبی ها همراه شد.


تمرین امروز استقلال با یک بازی درون تیمی برگزار شد که طی آن بازیکنان به دو تیم سفید و آبی تقسیم شده و به مصاف هم رفتند که اتفاق جالب این تمرین، گلزنی امیرعلی صادقی خرید جدید استقلال بود‌.
 

 
در این مسابقه بازیکنان با این ترکیب به میدان رفتند:
 
تیم آبی: سید حسین حسینی، متین کریم‌زاده، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، فردین رابط، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، امین قاسمی‌نژاد، آرمان رمضانی و بابک مرادی.
 
تیم سفید: علیرضا رضایی، سینا خادمپور، محمد حسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، محمد دانشگر، محمدرضا آزادی، احمد موسوی، سبحان خاقانی، سعید مهری، ارسلان مطهری و جعفر سلمانی.
 

 
در این مسابقه، تیم سفید خیلی زود به گل رسید. ارسال کرنر از سوی مهدی‌پور با ضربه سر آزادی همراه شد تا تیم سفید یک گل پیش بیافتد.
در دقایق پایانی نیمه نخست این بازی که در دو وقت ۳۰ دقیقه ای برگزار می شد، تیم آبی به گل مساوی رسید. فردین رابط درون محوطه جریمه صاحب یک موقعیت ایده آل شد که شوت او وارد دروازه رضایی شد.
در نیمه دوم بازیکن جوان و تازه به خدمت گرفته آبی ها، پایش به گلزنی باز شد. امیرعلی صادقی پس از اینکه وارد محوطه جریمه شد، با یک شوت به موقع دروازه تیم سفید را باز کرد.
در ادامه نیز بازیکنان دو تیم چند فرصت گلزنی را از دست دادند و این بازی در نهایت با برتری ۳ بر ۲ تیم سفید به پایان رسید.


کد مطلب: 297045

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/297045/خرید-جدید-استقلال-راه-نرسیده-گل-زد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir