به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۲۹۷۰۵۰

درگیری خونین لیگ جوانان با سه بازداشتی

گروه ورزشی: هیات فوتبال آذربایجان شرقی، نیروی انتظامی و مراجع قضایی شهرستان مرند پس از درگیری خونین در دیدار نیمه نهایی لیگ استان آذربایجان شرقی در این شهرستان به این پرونده ورود کرده‌اند. در حال حاضر سه نفر از ضاربان بازداشت شده‌اند و حال عمومی مصدومان خوب است.
درگیری خونین لیگ جوانان با سه بازداشتی
تیم‌های فوتبال ارس تجارت کبود تبریز و باران اسپورت مرند روز سه‌شنبه در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ جوانان آذربایجان شرقی به مصاف هم رفتند؛ دیداری که پایانی خونین برای تیم برنده به همراه داشت. در این دیدار که در ورزشگاه تختی مرند برگزار شد، تیم ارس تجارت تا دقیقه ۸۰ با نتیجه ۳ بر یک از حریف خودش پیش بود که به یکباره تعدادی از هواداران تیم مرند وارد زمین و با سلاح‌های سرد به بازیکنان تبریزی حمله‌ور شدند.
نتیجه این حمله خونین مصدومیت چندین بازیکن بود که اعداد مختلفی درباره آن‌ها مطرح شد. ابتدا اعلام شد که این حمله هفت مصدوم به همراه داشته که سه نفر به صورت سرپایی مداوا شده و باقی برای مداوای بیشتر راهی بیمارستان شده‌اند اما در اطلاعیه هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی آمده است: "متاسفانه ۵ نفر مصدوم و تنها یک نفر در بیمارستان بستری داشتیم و مابقی بازیکنان پس از مداوا مرخص شده‌اند."

جزئیات درگیری خونین لیگ جوانان با سه بازداشتی

جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این ماجرا اظهار کرد: این‌ها جوان بودند و مسئولان تیم مرند هم نتوانستند به خوبی مدیریت کنند. احتمالا خود مدیر تیم در این ماجرا مقصر بوده است. آن‌ها احساساتشان را به جوانان منتقل کرده‌اند و جوانانشان را تحت فشار قرار دادند. دلیل رخ دادن چنین اتفاقی، رفتار دست‌اندرکاران تیم مرند بوده است.
او درباره وضعیت مصدومان این ماجرا توضیح داد: طبق صحبتی که با پزشک بیمارستان داشتم، احتمالا آن یک نفر که در بیمارستان بستری است، امروز (پنجشنبه) مرخص خواهد شد. در ارتباط با این پرونده، مشخص شده که ۶ نفر به بازیکنان تیم ارس تجارت حمله کرده بودند. طبق آخرین خبری که دارم، سه نفر از آن‌ها بازداشت شده‌اند.
رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که یک نفر از مصدومان نابینا شده است، گفت: او بهبود پیدا کرده و مرخص شده است. این فرد نابینا نشده است.
در ارتباط با این پرونده هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی، نیروی انتظامی و مراجع قضایی شهرستان مرند ورود کرده‌اند و در حال رسیدگی به ابعاد مختلف این ماجرا هستند. به همین دلیل باید منتظر ماند تا رسیدگی به این پرونده تکمیل شود. در حال حاضر فقط رای انضباطی هیات فوتبال آذربایجان شرقی صادر شده که علیه مسئولان فوتبال مرند و تیم باران اسپورت این شهرستان است.
در این رای آمده است: " کمیته انضباطی هیات فوتبال استان به دلیل آن چه در بازی ارس تجارت تبریز و باران اسپورت مرند در شهرستان مرند اتفاق افتاده بود، با صدور احکامی فعالیت ریاست هیات فوتبال مرند و اعضای اجرایی این هیات را تعلیق کرد و فعالیت این نفرات در حوزه فوتبال، فوتسال و مدرسه فوتبال را باطل اعلام کرد. این کمیته در ادامه بعضی از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم باران اسپورت را نیز که در شروع فاجعه اتفاق افتاده در مرند دخیل بودند تا اطلاع ثانوی محروم کرد."

جزئیات درگیری خونین لیگ جوانان با سه بازداشتی
جزئیات درگیری خونین لیگ جوانان با سه بازداشتی
برچسب ها: لیگ جوانان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها