به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : ۲۹۷۰۷۹

یک ملای طالبان: ایران با «چشم‌سفیدی بسیار» در امور ما مداخله می‌کند!

یک ملای طالبان: ایران با «چشم‌سفیدی بسیار» در امور ما مداخله می‌کند!
گروه بین‌الملل: ملامحمدنبی مبین، از سران گروه تروریستی طالبان‌ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی آریانانیوز ضمن انتقاد از دخالت‌ ایران در افغانستان گفت ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور اسلامی ایران، با «چشم‌سفیدی بسیار» در امور ما مداخله می‌کند! او گفت حکومت ایران نگران «جاسوس‌های خود» است و امارت اسلامی هیچ جاسوسی از همسایه‌ها را تحمل نمی‌کند.
او با عصبانیت و تهدید خطاب به مسوولان جمهوری اسلامی گفت: چشم‌سفیدی نکنید، شما خودتان انتخاباتی ندارید، تروریست هستید، سنی‌ها یک مسجد در ایران ندارند آن وقت در امور ما مداخله می‌کنید؟

🔴 طالبان در پی شکار زنان قاضی
محکومان سابق (طالبان) که اکنون قدرت را در دست دارند در پی انتقام هستند.
اکنون، بیش از ۲۲۰ قاضی زن به دلیل ترس از مجازات تحت حکومت طالبان مخفی شده‌اند. طبق آخرین اخبار، ۱۹ نفر از قضات سابق طی روزهای اخیر توسط جنایتکاران طالبان و القاعده به طرزهای فجیعی به قتل رسیده‌اند. 
‏در یک مورد در مزارشریف، وقتی طالب ها برای کشتن یکی از دادستان‌های بلخ، به خانه اش یورش بردند و دیدند خودش خانه نیست به جای او همسرش را کشتند. طالبان‬⁩  همین قدر تغییر کرده اند!
در ۲۰ سال گذشته، ۲۷۰ زن در افغانستان به مقام قضاوت رسیده و در این جایگاه کار کرده‌اند. همه آنها به دلیل تهدید به مرگ، حداقل یکبار شماره تلفن خود را عوض کرده‌اند. آنها همچنین گفته‌اند که اعضای طالبان به خانه‌هایشان که ترک کرده‌اند، سر زده‌اند. آنها از همسایگان و دوستانشان شنیده‌اند که طالبان درمورد محل سکونت‌شان سوال کرده‌اند.

تازه‌ترین حکم طالبان «موجودات اولیه تاریخ خلقت!»
امارت اسلامی طالبان در حکم تازه‌ای به نانوایی‌ها و کلوچه‌فروشی‌های شهری دستور داده تا دکان‌هایشان را ببندند، زیرا گرسنگان از دیدن نان، کلوچه و شیرینی تحریک می‌شوند! طالبان همچنین از کباب‌فروشی‌ها خواسته است که از این پس کباب‌های بدون بو بپزند تا موجب ترشح اسید معده فقرا نشود!
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها