به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۲۹۷۱۸۵

آخرین وضعیت درمانی عزت‌الله مهرآوران

آخرین وضعیت درمانی عزت‌الله مهرآوران
گروه فرهنگی:فرزند عزت‌الله مهرآوران درباره وضعیت سلامتی پدرش بیان کرد که روند فعالیت ویروس متوقف شده است اما او همچنان در وضعیت نیمه هوشیار به سر می‌برد.هژیر مهرآوران فرزند عزت‌الله مهرآوران درباره وضعیت سلامتی این بازیگر پیشکسوت که این روزها به دلیل کرونا در بیمارستان بستری است بیان کرد: پیش از این لوله ونتیلاتور به حنجره پدر وصل بود اما برای اینکه حنجره‌اش اذیت نشود لوله ونیتلاتور از طریق نای به او وصل شده است.

وی با اشاره به خواب مصنوعی عزت‌الله مهرآوران نیز گفت: پزشکان می‌خواهند میزان داروی خواب‌آور را کم کنند تا ببینند واکنش بدن چطور است و قرار شد در یکی ۲ روز آینده این کار تکرار شود، تا زمانی که پدر در حالت هوشیاری نتواند با دستگاه نفس بکشد نگرانی درباره وضعیت وی همچنان وجود دارد.

مهرآوران یادآور شد: پدر همچنان در حالت نیمه هوشیار و در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد. خوشبختانه روند فعالیت ویروس کاملاً متوقف شده و حتی عکس ریه او نشان می‌دهد رو به بهبود است اما واکنش بدن همخوانی چندانی نسبت به این بهبودی ریه ندارد.وی در پایان با اشاره به پیام‌های مردم عنوان کرد: حجم محبت مردم خیلی زیاد است و امیدواریم تاثیر این انرژی و دعا به پدر برسد و زودتر حالش خوب شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها