به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۲۹۷۲۱۷

درخواست هنگفت هالند برای پیوستن به PSG

گروه ورزشی: ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، در صورت پیوستن به پاری سن ژرمن هزینه هنگفتی را برای این باشگاه به دنبال خواهد داشت.
درخواست هنگفت هالند برای پیوستن به PSG
این مهاجم نروژی در دو فصل اخیر آمار درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است. همین موضوع باعث شده تا باشگاه‌های تراز اول اروپا شرایط این بازیکن را مدنظر داشته باشند و به جذب او علاقمند شوند.
روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که پی اس جی در رقابت جذب هالند از سایر رقبا پیشی گرفته اما مینو رایولا، مدیربرنامه این بازیکن، خواهان پرداخت دستمزد سالانه 50 میلیون یورو به او شده است.
این روزنامه مدعی شده که بروسیا دورتموند پیشنهادات بسیاری را در این تابستان برای جذب مهاجم درخشان خود رد کرده است که بعضی از آنها در حدود 120 میلیون یورو بوده است. با این حال بند فسخ این بازیکن 21 ساله در تابستان سال آینده فعال شده و باشگاه‌ها می‌توانند او را با پرداخت مبلغ 75 میلیون یورو به خدمت بگیرند.
 

 
انتظار می‌رود که کیلیان امباپه در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از پاری سن ژرمن جدا شده و به رئال مادرید ملحق شود و هالند گزینه اصلی مدیران باشگاه فرانسوی برای جانشینی او به حساب می‌آید.
با این حال مینو رایولا خواهان پرداخت دستمزد سالانه 50 میلیون یورو به این مهاجم ملی‌پوش نروژی شده است. یکی از دلایل چنین درخواستی این است که بند فسخ این بازیکن مبلغی کمتر از ارزش واقعی اوست و در نتیجه مدیربرنامه هالند قصد دارد این مبلغ را به دستمزد سالانه موکلش اضافه کند.
رایولا و پی اس جی پیش از این نیز با یکدیگر همکاری‌های داشته‌اند و در همین تابستان جانلوییجی دوناروما، یکی دیگر از موکلان این مدیربرنامه، به عنوان بازیکن آزاد میلان را به مقصد پاریس ترک کرد.
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها