به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۲۹۷۲۱۹

پنجمین ستاره استقلال هم از ایران می‌رود؟

گروه ورزشی: در شرایطی که ۴ بازیکن فصل پیش استقلال راهی لیگ‌های خارجی شده اند، پنجمین بازیکن این تیم هم در مسیر قبلی‌ها قرار گرفته است.
پنجمین ستاره استقلال هم از ایران می‌رود؟
در شرایطی که ۴ بازیکن فصل پیش استقلال راهی لیگ‌های خارجی شده اند، پنجمین بازیکن این تیم هم در مسیر قبلی‌ها قرار گرفته است.
وضعیت رشید مظاهری، دروازه بان فصل پیش استقلال، در این باشگاه همچنان نامشخص است. مظاهری که پیش‌تر گفته بود در استقلال می‌ماند و می‌جنگد در تصمیمی غیره منتظره قراردادش را به صورت یکطرفه با استقلال فسخ کرد تا این تیم را در آستانه جدال حساس با الهلال تنها بگذارد.
رشید مظاهری دلیل جدایی اش را اختلاف با احمد مددی، مدیرعامل وقت، با خودش توصیف کرد. اینطور شد که بعد از جدایی احمد مددی از استقلال شایعه شد که مظاهری دوباره قرار است به استقلال برگردد. در کنار همین مورد، اما شایعه شد که فرهاد مجیدی به مصطفی آجرلو، مدیرعامل جدید استقلال، گفته از رفتار مظاهری ناراحت شده و از آنجا که دروازه بان فصل پیش پیکان را هم به خدمت گرفته اند، نیازی به رشید مظاهری ندارد.
اینطور شد که با وجود ابراز علاقه مظاهری برای بازگشت به استقلال، این اتفاق فعلا رخ نداده تا جدیدا عنوان شود او در صورتی که نتواند به استقلال برگردد به یکی از پیشنهادات خارجی اش پاسخ مثبت خواهد داد. از قرار معلوم پیشنهاد خارجی رشید مظاهری چندان مناسب نیست، چون اگر چنین بود تا به حال درنگ نمی‌کرد، ولی ظاهرا به مدیربرنامه هایش خبر داده اگر داستانش با استقلال نهایی نشد، زمینه حضورش در لیگی خارجی را فراهم کند.
اگر چنین شود، بعد از شیخ دیاباته، محمد نادری، مهدی قایدی و هروویه میلیچ، او پنجمین بازیکن فصل پیش استقلال می‌شود که راهی لیگی خارج از ایران خواهد شد. البته که برخلاف دیاباته، قایدی و نادری، میلیچ هنوز قرارداد جدیدی با تیم خارجی نبسته و حتی شایعه شده احتمال بازگشتش به استقلال هم وجود دارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها