به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۲۹۷۲۴۹

آتش‌سوزی در پاتوق نویسنده هری‌پاتر خبرساز شد

آتش‌سوزی در پاتوق نویسنده هری‌پاتر خبرساز شد
گروه فرهنگی: کافه ای که نویسنده هری پاتر بیشتر اوقات خود را در آنجا می‎گذراند آتش گرفت و میزی که به نام او شناخته میشد دچار حریق شد. ماه گذشته، برخی از مغاز‌ها همچون کافه The Elephant House در خیابان پل جورج چهارم ادینبورگ آتش‌گرفته و سوختند. در همین راستا صاحب کافه، دیوید تیلور، گفت که کافه او پاتوق رولینگ نویسنده داستان مشهور و پرطرفدار هری‌پاتر در دهه نود بوده است. به گفته صاحب  این کافه هنگامی که مغازه دچار حادثه شد او از آنجا فرار کرد اما تمام نگرانی‌اش میز چوبی عتیقه‌ رولینگ بود. پس از  آن که آتش نشان‌ها آتش را مهار کردند میز نیمه سوخته را که دید آرام شد، زیرا دچار آسیب جدی نشده بود و می‌توان امیدوار بود که  آن‌را بازسازی کرد.

تیلور در پاسخ به سوال زمان بازگشایی کافه گفت: "کافه دچار آسیب جدی شده و مرمت آن حدود یک سال طول می‌کشد. صاحب کافه همچنین ادامه داد: "محبوبیت کتاب هری‌پاتر در سال ۱۹۹۷ و ۱۹۹۶ باعث شد کافه او معروف شده و به رتبه ۱ گردشگری تبدیل شود".دیوید در پاسخ به اینکه علت نامگذاری این کافه چیست؟ اظهار کرد:" بر روی دیوار‌های کافه من صد‌ها نقش و نگار فیل وجود دارد به همین علت نام کافه را «خانه فیل» گذاشتم.
برچسب ها: هري پاتر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها