به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : ۲۹۷۲۵۸
مک ‌منمن:

امباپه قطعا به رئال مادرید خواهد پیوست

گروه ورزشی: استیو مک‌منمن، بازیکن سابق رئال مادرید، باور دارد که کیلیان امباپه بدون شک پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد.
امباپه قطعا به رئال مادرید خواهد پیوست
یکی از بزرگترین جنجال‌های پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاد رئال مادرید برای جذب این مهاجم فرانسوی بود. پیشنهادی که در نهایت از سوی مدیران پاری سن ژرمن رد شد.
قرارداد امباپه با پی اس جی در پایان همین فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن می‌تواند از ابتدای ژانویه با سایر باشگاه‌ها  مذاکره کرده و پیش قرارداد امضا کند. به نظر می‌رسد که احتمال پیوستن این بازیکن به رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد بسیار زیاد است.
استیو مک‌منمن، بازیکن انگلیسی سابق رئال مادرید، از حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو مطمئن است. او در این باره گفت:« من فکر می‌کنم که او می‌خواهد به مادرید بیاید. فکر می‌کنم او در فکر ترک پی اس جی و پیوستن به رئال مادرید است.»
 

 
او باور دارد که شیوع ویروس کرونا باعث شده که شرایط مالی باشگاه رئال مادرید تحت تاثیر قرار بگیرد و این باشگاه اسپانیایی نتواند مثل سابق برای خرید بزرگترین استعدادهای جهان فوتبال اقدام کند.
مک‌منمن درباره این موضوع اظهار داشت:« امسال سال گذار برای تمامی تیم‌های لیگ است. آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط مالی درستی ندارند و تا این فصل از حضور هواداران در ورزشگاه‌ها محروم بودند. اما من فکر می‌کنم که چند سال هیجان‌انگیز برای هواداران رئال مادرید در پیش است چون بسیاری از بازیکنان و ستاره‌های بزرگ به زودی به این تیم اضافه خواهند شد.»
بسیاری از منابع خبری در هفته‌های اخیر مدعی شده‌اند که رئال مادرید قصد دارد در فصل آینده علاوه بر کیلیان امباپه، برای جذب ارلینگ هالند از دورتموند نیز اقدام کند. بند فسخ 75 میلیون یورویی این بازیکن بروسیا دورتموند در تابستان سال آینده فعال خواهد شد و رئالی‌ها می‌توانند با پرداخت این مبلغ و توافق با این بازیکن نروژی اقدام به خرید او کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها