به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۲۹۷۲۶۸

محمدرضا گلزار واقعا اینقدر طرفدار دارد؟

محمدرضا گلزار واقعا اینقدر طرفدار دارد؟
گروه فرهنگی: احتمالا ویدئویی را که از محمدرضا گلزار در فضای مجازی منتشر شده دیده‌اید. او روز پنج شنبه برای افتتاحیه یک فروشگاه تلفن همراه به پاساژ چارسو در تقاطع خیابان جمهوری و حافظ تهران دعوت شده بود. اما حضور او وقتی عجیب می شود که انبوهی از هواداران و علاقه مندان برای دیدن این بازیگر سینما، خیابان را بند می آورند و پاساژ را هم قرق می کنند!

ماجرا چه بود؟
صفحه اینستاگرامی رضا گلزار، پخش زنده ای را شروع کرد که این بازیگر معروف داخل خودرویی نشسته و طرفداران و هواداران هم به شیشه می کوبند. جمعیت آن قدر زیاد است که وقتی راننده پیشنهاد می دهد رضا گلزار از خودرو پیاده شود، این بازیگر با تعجب می پرسد که چطوری باید از خودرو خارج شود؟ خودرو در میان جمعیت گیر می کند و کار به جایی می رسد که برخی سایت ها نوشته اند، گلزار با کمک ماموران نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی به پارکینگ پاساژ چارسو می رود و راهی مراسم افتتاحیه می شود.پس از این پخش زنده اینستاگرامی هم ویدئوهایی منتشر شد که رضا گلزار پشت دیوار شیشه ای ایستاده و برای هوادارانش دست تکان می دهد. او به گرمی به ابراز احساس هوادارانش واکنش نشان می‌دهد و هر وقت ماموران حراست، قصد برخورد با هواداران را داشتند، آقای بازیگر فورا دخالت می‌کرد!

رضا گلزار واقعا این قدر طرفدار دارد؟
همین دو هفته پیش بود که ویدئوی گریه نوجوان های دهه هشتادی و طرفداران این سلبریتی خبرساز شد. ویدئویی که مجری رسانه تی وی پلاس سراغ چند هوادار رضا گلزار می رود و به آن ها می گوید که دنیای بدون رضا گلزار را تصور کنند. سوال مجری اما اشک دختر و پسرهای دهه هشتادی را در می آورد و آن ها می گویند دنیا برای ما بدون این بازیگر معنا ندارد!

البته این تنها حاشیه آقای سوپراستار نیست. حدود یک سال پیش هم فیلمی منتشر شد که نشان می داد در یک مراسم افتتاحیه، برای دیدن محمدرضا گلزار، ازدحام شدیدی شکل گرفته است. این افتتاحیه شلوغ در روزهایی برگزار شد که کشورمان آن زمان درگیر پیک بیماری کرونا بود و ستاد ملی مقابله با کرونا همان روزها در حال تصمیم‌گیری برای تعطیلی چند روزه تهران بود و عجیب تر آن که رضا گلزار در آن مراسم حتی ماسک هم روی صورتش نداشت!

واکنش ها به ترافیک هواداران
برخی به وجود این تعداد از هواداران شبهه وارد کردند و مدعی شدند که این بازیگر با روش هایی مانند پرداخت پول، جمعیتی را به فروشگاه ها و محل حضورش می کشاند تا با خبرسازی ها و برپاکردن جنجال هایی مدام در صدر اخبار باشد هرچند هیچ دلیل مستندی برای این ادعا ارائه نشده است و نمی توان خیلی روی آن حساب کرد.
کاربری هم نوشته: «واقعا باید بررسی بشه این آدم ها از کجا آمده اند که نه دغدغه گرانی دارند و نه دغدغه کرونا! قطعا باید جامعه شناس ها و روان‌شناس ها این نوع رفتارها را بررسی کنند چون در بین جمعیت از نوجوان ۱۵ ساله تا مرد ۴۵ ساله دیده می شود!»کاربر دیگری نوشته: «سوپر استار بودن به کلمه نیست، یک سبک زندگی است که نباید برای کسب درآمد و برندینگ مردم را فدا کنید.»
مرجع : روزنامه خراسان
برچسب ها: محمدرضا گلزار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها