به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۲۹۷۳۳۹

در روزهای اخیر موردی قرنطینه کرونا نداشتیم

در روزهای اخیر موردی قرنطینه کرونا نداشتیم
گروه جامعه: رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایش سلامت بیش از ۶۶۸ هزار نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا خبر داد.مهدی ولیپور  با اشاره به اجرای طرح کنترل بهداشتی مسافران ورودی به کشور در مبادی مرزی اظهارکرد: اجرای این طرح از روز ٢٠ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا صبح امروز دهم مهرماه، در مجموع ۶۶۸هزار و ۴۰۷ مسافر ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا کنترل و غربالگری شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه طی این مدت ۹۸ هزار و ۳۳۷ مورد تست فوری و ۷۸ هزار و ۶۷۷ تست PCR از مسافران اخذ شده است، گفت:  در  مجموع  بیش از ۱۷۷ هزار تست فوری و PCR کرونا از مسافران ورودی به کشور اخذ شده است.
ولیپور با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۲۱۲ نفر از مسافران ورودی به کشور نیز به دلیل داشتن علائم مشکوک به کرونا یا مثبت شدن تست‌ها به صورت موقت قرنطینه شده‌اند، گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر مورد جدیدی از قرنطینه به دلیل کرونا را نداشتیم.
برچسب ها: غربالگری کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها