به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۲۹۷۳۸۶

مرگ یک نفر بر اثر واژگونی خودرو در بزرگراه بسیج

مرگ یک نفر بر اثر واژگونی خودرو در بزرگراه بسیج
گروه حوادث: سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به واژگونی یک خودروی نیسان به دلیل نامشخص در بزرگراه بسیج گفت: متاسفانه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد. به گزارش مهر، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۵:۰۳ دقیقه امروز یک مورد حادثه خودرویی در بزرگراه بسیج مسیر شمال به جنوب به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: ایستگاه شماره ۲۴ بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و در مدت زمان ۳ دقیقه به محل حادثه می رسد که مشاهده می شود یک دستگاه خودروی نیسان که بار ضایعات را حمل می کرده است به دلیل نامشخصی در محل واژگون شده و دچار آتش سوزی شده است.وی عنوان کرد: آتش نشانان زمانی که به محل رسیدند این خودرو شعله ور بوده و راننده که مردی ۳۵ ساله بوده است داخل خودرو محبوس شده بود.
ملکی بیان کرد: افراد عملیات خاموش کردن آتش را آغاز کردند و این فرد را خارج کردند که متاسفانه مشخص شد جان خود را از دست داده است؛ محل برای تشخیص دلیل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شده است و در ساعت ۵:۵۸ دقیقه عملیات به پایان رسید.
برچسب ها: حوادث ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها