به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۲۹۷۴۷۷

یونایتد میلیمتری از شکست گریخت

گروه ورزشی: منچستریونایتد خوش شانس بود که گل یری مینا آفساید اعلام شد و از شکست گریخت.
یونایتد میلیمتری از شکست گریخت
نتایج ضعیف منچستریونایتد در خانه ادامه دارد و این تیم امروز در استادیوم اولدترافورد با تساوی 1-1 مقابل اورتون متوقف شد. اوله گونار سولسشر برای این دیدار دشوار ستاره هایی چون کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو و پل پوبگا را نیمکت نشین کرده بود و البته هری مگوایر نیز به دلیل مصدومیت شرایط بازی کردن نداشت.
اگرچه یونایتد با تکیه بر اشتباه جوردن پیکفورد و با گلزنی آنتونی مارسیال از اورتون در نیمه اول پیش افتاد، اما در نیمه دوم این آندرس تاوزند بود که کار را به تساوی کشاند و در نهایت این مسابقه با همان نتیجه 1-1 به اتمام رسید تا دو شکست، یک تساوی و تنها یک پیروزی حاصل کار شیاطین سرخ در چهار مسابقه آخر خود در خانه باشد.
اما یونایتد خوش شانس بود که در دقیقه 87 گروه اتاق VAR گل دوم اورتون را به صورت میلیمتری مردود اعلام کردند. یری مینا، مدافع کلمبیایی تافی ها در لحظه گلزنی در آفساید قرار داشت و علیرغم جشن شادی مفصل در استادیوم اوادترافورد، گل پیروزی بخش او مردود شد تا دو تیم به تساوی رضایت بدهند. نتایج منچستریونایتد در استادیوم اولدترافورد و در فصل جدید دور از انتظار بوده و باید دید مدیران این باشگاه تا چه زمانی به اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی و جوان این تیم مهلت خواهند داد.
 

 
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها